Pokoloruj świat z Coccodrillo i Jurkiem Owsiakiem

Informacja Prasowa - 07.12.2022
57

Wyjątkowa kolekcja koszulek!

1 grudnia w sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych marki Coccodrillo pojawiły się koszulki powstałe przy współpracy z Jurkiem Owsiakiem. Cały dochód ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczony na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Pochodzący z Wielkopolski producent odzieży dziecięcej Coccodrillo aktywnie prowadzi działania z zakresu CSR i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym. W tym roku marka wspólnie z Jurkiem Owsiakiem stworzyła limitowaną kolekcję dla całej rodziny.

Pomaganie jest dziecinnie proste

Coccodrillo znane jest Klientom, jako marka, która aktywnie uczestniczy we wsparciu potrzebujących. Producent odzieży od 10 lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy licytując Złote Serduszka, a w tym roku dodatkowo nawiązał współpracę z Jurkiem Owsiakiem, który specjalnie dla Coccodrillo zaprojektował wyjątkowe koszulki.
Zawsze chętnie włączamy się w akcje organizowane przez WOŚP, a w tym roku chcieliśmy pójść o krok dalej. Stąd pomysł na współpracę z założycielem Fundacji. Wierzymy, że dzięki pomocy potrzebującym nasz świat może stać się kolorowy, a Jurek Owsiak od ponad 30 lat nakręca Polaków do pomagania i w ten sposób koloruje życie potrzebującym pomocy komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. Dochód ze sprzedaży zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka koszulek przeznaczymy na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodatkowo planujemy zorganizować licytacje, podczas których będzie można wygrać m.in. koszulkę z autografem twórcy, dlatego gorąco zachęcamy wszystkich – i małych i dużych, aby wspólnie z nami pokolorowali świat. Wierzymy, że pomaganie jest dziecinnie proste i niewiele trzeba, by wywołać uśmiech na czyjejś twarzy – dodaje.
Koszulki dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo.eu oraz w salonach stacjonarnych i kosztują 59,90 zł.

Marka z sercem do pomagania

Coccodrillo aktywnie włącza się również w inne akcje wspierające najbardziej potrzebujących. Od 2018 roku współpracuje z Fundacją Mam Marzenie i poprzez swoje działania pozwala małym podopiecznym organizacji oraz ich rodzinom choć na chwilę zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. Marka prowadzi także akcję “Ubierz marzenia” realizowaną w ramach projektu „Ubrania do oddania”, a od 3 lat w ofercie Coccodrillo znajdują się kreatywne torby papierowe, z których dochód ze sprzedaży przekazywany jest na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Ponadto marka dołączyła do firm działających na rzecz wsparcia obywateli Ukrainy. W ramach akcji “Coccodrillo Pomagamy Ukrainie” producent odzieży przekazał 50 tys. złotych na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce oraz przygotowała ubrania o wartości 50 tys. złotych dla dzieci z Ukrainy.

Spełnianie dziecięcych marzeń leży w DNA Coccodrillo, dlatego marka nie tylko sama chętnie wspiera potrzebujących, ale też aktywizuje swoich Klientów, do wzięcia udziału w organizowanych akcjach.

Comments

comments

57
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...