Nowa kampania promocyjna Radia Pogoda
1 listopada br. wystartowała kampania reklamowa Radia Pogoda, w której promowane będą najważniejsze audycje stacji: „Pogodny poranek w Radiu Pogoda” prowadzony przez Joannę Piłat-Kruk i Zygmunta Chajzera oraz „Pogodni Panowie w Radiu Pogoda” Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka.
W spotach reklamowych Radia Pogoda prezentowane będą autentyczne, „pogodne” historie czwórki prowadzących – Joanny Piłat-Kruk, Zygmunta Chajzera, Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka. Muzyczno-radiowe anegdoty zilustrują nieprzemijalną wartość muzyki granej w Radiu Pogoda, zgodnie z hasłem stacji – „Najpiękniejsze wspomnienia”.
Za produkcję reklam odpowiada SVG Studio należące do Grupy Radiowej Agory, a za planowanie mediów – dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
„Pogodny poranek Radia Pogoda” w nowej odsłonie – z duetem prowadzących Joanna Piłat-Kruk i Zygmunt Chajzer – jest nadawany od września br., od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-10.00. W audycji można usłyszeć informacje, które ułatwiają rozpoczęcie dnia i poprawiają nastrój każdego słuchacza, m.in. propozycje śniadaniowych dań, wskazówki wróżki Miłki Krogulskiej, życzenia dla jubilatów, a także konkursy antenowe.
Program „Pogodni panowie w Radiu Pogoda” Krzysztofa Szewczyka i Wojciecha Pijanowskiego zadebiutował na antenie w maju br. Od poniedziałku do piątku w godz. 14.00-15.00 prowadzący rozbawiają słuchaczy swoimi historiami i wspomnieniami związanymi z artystami, festiwalami, koncertami czy programami telewizyjnymi i opowiadają o swoich spotkaniach z gwiazdami i doświadczeniach z wieloletniej pracy.
Od 1 listopada br. kampanię reklamową Radia Pogoda można oglądać w Telewizji TVS. Od 4 listopada br. będzie obecna w kinach sieci Helios, a od 7 listopada br. w prasie – w „Gazecie Wyborczej”, „Fakcie” i gazecie „Nasze Miasto”. Działania promocyjne potrwają do końca roku.