Podsumowanie tegorocznej akcji Pies z billboardu

Informacja Prasowa - 19.12.2017
196

Podsumowanie tegorocznej akcji Pies z billboardu

To już finał tegorocznej akcji społecznej „Pies z billboardu” realizowanej przez agencję AP360. W jej grudniowej odsłonie wzięli udział Dante i Matejko, podopieczni Fundacji Dom dla Kundelka z Poddębic. Podobnie jak jej wcześniejsi bohaterowie, zachęcają z billboardów umieszczonych w największych miastach Polski, do adopcji bezdomnych zwierząt hasłami „Jestem Dante, szukam domu”/”Jestem Matejko, szukam domu”.

Wszystkie psy prezentowane na billboardach i uczestniczące w kampanii, przebywają w fundacjach, stowarzyszeniach, domach tymczasowych i czekają na swój nowy dom. Ich historie, Dante i Matejko, a także historie pozostałych psów, które znajdują się na billboardach i informacje na temat akcji, można znaleźć na fanpage AP360 oraz Pies z Billboardu.

Akcja „Pies z billboardu” powstała w 2016 roku. Początkowo miała zasięg regionalny, a od czerwca br. billboardy można było zobaczyć w całej Polsce. Kampania realizowana jest na nośnikach wielkoformatowych 36 mkw i billboardach 12 mkw. Akcja „Pies z billboardu” potrwa do końca 2017 roku. Jako jej podsumowanie prezentujemy film będący krótką relacją z ostatniej sesji zdjęciowej, w której wzięli udział Dante i Matejko. Zachęcamy o udostępniania.

https://vimeo.com/247768435 https://we.tl/fZguEUsTVS

W wyniku akcji „Pies z billboardu” pojawiły się w tym roku:

– w kilkunastu miastach Polski (m.in. w Katowicach, Łodzi, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu) billboardy informujące o akcji i tym samym wspierające ideę adopcji bezdomnych zwierząt;

– kilkaset pytań, komentarzy i uwag związanych z akcją, a głównie dotyczących adopcji zarówno bezpośrednio, jak i za pomocą forów i stron internetowych skierowanych do fundacji i stowarzyszeń zajmujących się bezdomnymi zwierzętami;

– liczne materiały prasowe, radiowe i telewizyjne wspierające i popularyzujące ideę;

– obecność akcji podczas 74.Tour de Pologne. Na największym na świecie mobilnym telebimie HD o powierzchni 100m2 umieszczonym przy mecie wyścigu, można było zobaczyć grafiki promujące adopcje psów;

– wsparcie poprzez działania promocyjne kilkunastu fundacji i stowarzyszeń, które opiekują się bezdomnymi i schorowanymi psami;

I to, co jest największym sukcesem akcji – radość i szczęście zwierząt, które dzięki akcji „Pies z billboardu”, trafiły do swoich nowych domów i kochających właścicieli.

Partnerzy Akcji „Pies z billboardu”.

Dzięki wsparciu partnerów, akcja stale się rozwijała. Jej głównym partnerem medialnym jest Ströer Media. Redakcyjne wsparcie akcji zapewnia Radio Eska oraz Rynek Zoologiczny, a partnerem technologicznym jest Wielkoformatowa Drukarnia Cyfrowa A5. Dzięki studiu psieportrety.pl wszystkim psom robiona jest profesjonalna sesja zdjęciowa, której efekty widoczne są na billboardach.

Ströer Media – główny Partner Medialny akcji. Firma jest wiodącym dostawcą usług reklamowych out-of-home oraz online w Polsce. Wyłączny dysponent nośników reklamowych na stacjach oraz w wagonach warszawskiego metra. Zajmuje pozycję lidera najpopularniejszego formatu: Frontlight 18 mkw. jak również Frontlight 36 mkw.

Radio Eska – partner medialny. Radio Eska to największa w Polsce sieć radiowa, skupiająca aktualnie 39 lokalnych rozgłośni. Program kieruje głównie do młodego słuchacza. Prezentuje współczesną muzykę rozrywkową w formacie CHR/Dance – przede wszystkim gatunki pop, dance i r’n’b.

Wielkoformatowa Drukarnia Cyfrowa A5 – partner technologiczny. Firma A5 specjalizuje się w druku wielkoformatowym i szeroko rozumianej reklamie zewnętrznej. W ofercie znajduje się druk banerów, siatek, folii, papierów. Realizuje montaże, wynajem nośników reklamowych, budowa systemu tablic billboardowych, wyklejanie witryn.

Rynek Zoologiczny – magazyn dla właścicieli i menadżerów sklepów oraz hurtowni zoologicznych na terenie całej Polski. Informuje o naszej akcji całą branżę i nie tylko.

Psieportrety.pl – partner fotograficzny akcji. Pierwsze studio fotograficzne przeznaczone wyłącznie dla psów. To w nim powstają sesje psów z billboardów.

Comments

comments

196
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...