Podróże zmieniające życie w kampanii Lufthansy #LifeChangingPlaces

Informacja Prasowa - 23.10.2019
80

Podróże zmieniające życie w kampanii Lufthansy #LifeChangingPlaces

Podróże zmieniają nasze życie. W najnowszej kampanii #LifeChangingPlaces Lufthansa zachęca do szukania inspiracji w miejscach oddalonych o setki kilometrów od naszej codzienności.

By zachęcać podróżnych do poszukania miejsc, które zmienią ich życie i pozwolą na stworzenie czegoś unikalnego i inspirującego, w zgodzie z hasłem Lufthansy „Say yes to the world”, w dwóch polskich centrach handlowych pojawią się specjalne fotobudki. Każdy zainteresowany będzie mógł stworzyć w nich wyjątkowy album w formie flipbooka na tle jednego z trzech malowniczych miejsc: Lofotów, norweskiego archipelagu, Meksyku oraz Nowego Jorku. Nietypowa fotobudka była już otwarta dla gości w Galerii Bonarka w Krakowie w dniach 16-19 października. Dla wszystkich, którzy nie mogli z niej wtedy skorzystać, kolejna szansa pojawi się w warszawskiej Galerii Westfield Arkadia między 24 a 27 października 2019 r.

W Krakowie kampanię wspierała aktorka Monika Mrozowska. W ciągu czterech dni stworzono ponad 700 albumów zdjęciowych w formie flipbooka i rozdano prawie 3,5 tysiąca lizaków w kształcie samolotów Lufthansy.

W Warszawie do udziału w akcji zachęcać będzie znany szef kuchni Pascal Brodnicki.

 

„Dzięki #LifeChangingPlaces chcemy po raz kolejny udowodnić, jak wartościowymi doświadczeniami mogą być podróże i otwartość na świat” – podkreśla Benita Struve, Head of Marketing Communication & Campaigns w Lufthansa Group.

 

Kampania prowadzona jest przez Lufthansę również w jej portach przesiadkowych. W Terminalu 1 na lotnisku we Frankfurcie oraz w Terminalu 2 w Monachium pasażerowie mogą wspomóc inicjatywy charytatywne.

help alliance to organizacja charytatywna Lufthansa Group, stanowi ona główny filar społecznego zaangażowania i kolebkę wszystkich inicjatyw pomocowych Grupy. Jako firma działająca na arenie międzynarodowej i należąca do globalnej społeczności,
Lufthansa poczuwa się do odpowiedzialności, by wspierać help alliance w mierzeniu się z wyzwaniami współczesnego świata.

Organizacja powstała w 1999 roku z inicjatywy 13 pracowników Lufthansy. Obecnie nadzoruje ona 50 projektów na całym świecie skupiających się głównie na edukacji i promowaniu przedsiębiorczości w celu generacji przychodów, które pozwolą młodym ludziom wieść niezależne życie.

Zaplanowaniem oraz realizacją kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Comments

comments

80
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...