Podróże zmieniające życie w kampanii Lufthansy #LifeChangingPlaces

Informacja Prasowa - 23.10.2019
79

Podróże zmieniające życie w kampanii Lufthansy #LifeChangingPlaces

Podróże zmieniają nasze życie. W najnowszej kampanii #LifeChangingPlaces Lufthansa zachęca do szukania inspiracji w miejscach oddalonych o setki kilometrów od naszej codzienności.

By zachęcać podróżnych do poszukania miejsc, które zmienią ich życie i pozwolą na stworzenie czegoś unikalnego i inspirującego, w zgodzie z hasłem Lufthansy „Say yes to the world”, w dwóch polskich centrach handlowych pojawią się specjalne fotobudki. Każdy zainteresowany będzie mógł stworzyć w nich wyjątkowy album w formie flipbooka na tle jednego z trzech malowniczych miejsc: Lofotów, norweskiego archipelagu, Meksyku oraz Nowego Jorku. Nietypowa fotobudka była już otwarta dla gości w Galerii Bonarka w Krakowie w dniach 16-19 października. Dla wszystkich, którzy nie mogli z niej wtedy skorzystać, kolejna szansa pojawi się w warszawskiej Galerii Westfield Arkadia między 24 a 27 października 2019 r.

W Krakowie kampanię wspierała aktorka Monika Mrozowska. W ciągu czterech dni stworzono ponad 700 albumów zdjęciowych w formie flipbooka i rozdano prawie 3,5 tysiąca lizaków w kształcie samolotów Lufthansy.

W Warszawie do udziału w akcji zachęcać będzie znany szef kuchni Pascal Brodnicki.

 

„Dzięki #LifeChangingPlaces chcemy po raz kolejny udowodnić, jak wartościowymi doświadczeniami mogą być podróże i otwartość na świat” – podkreśla Benita Struve, Head of Marketing Communication & Campaigns w Lufthansa Group.

 

Kampania prowadzona jest przez Lufthansę również w jej portach przesiadkowych. W Terminalu 1 na lotnisku we Frankfurcie oraz w Terminalu 2 w Monachium pasażerowie mogą wspomóc inicjatywy charytatywne.

help alliance to organizacja charytatywna Lufthansa Group, stanowi ona główny filar społecznego zaangażowania i kolebkę wszystkich inicjatyw pomocowych Grupy. Jako firma działająca na arenie międzynarodowej i należąca do globalnej społeczności,
Lufthansa poczuwa się do odpowiedzialności, by wspierać help alliance w mierzeniu się z wyzwaniami współczesnego świata.

Organizacja powstała w 1999 roku z inicjatywy 13 pracowników Lufthansy. Obecnie nadzoruje ona 50 projektów na całym świecie skupiających się głównie na edukacji i promowaniu przedsiębiorczości w celu generacji przychodów, które pozwolą młodym ludziom wieść niezależne życie.

Zaplanowaniem oraz realizacją kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Comments

comments

79
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...