Po 13 latach na rynku, agencja Grandes Kochonos przeszła swój pierwszy rebranding
Informacja Prasowa - 26.04.2019Po 13 latach na rynku, agencja Grandes Kochonos przeszła swój pierwszy rebranding
Charakterystyczny logotyp w postaci głowy buldoga zastąpiła jego zredukowana wersja – obroża, narysowana ekspresyjną kreską. Nowym elementem w identyfikacji marki jest również brand claim – „long story short”.
-Charakterystyczną cechą naszego sposobu pracy zawsze była szybkość syntezy, priorytetyzacja i umiejętność oddzielenia rzeczy ważnych od nieważnych dystraktorów – tak w briefie klienckim, jak i w naszej codziennej robocie. Skuteczna praca w reklamie to przede wszystkim umiejętność zamknięcia problemu klienta w jednym zdaniu i sformułowania jednego, celnego komunikatu w ramach odpowiedzi na problem. Tak long story short – komunikuje agencja Grandes Kochonos.
Autorem nowego logotypu, jak i brand claimu jest Rafał Leski, Senior Art Director z ponad 10-letnim stażem w Grandes Kochonos.
Reel z projektów agencji – https://youtu.be/fo2kwtYfSiU
Stare logo Grandes Kochonos
Nowe logo Grandes Kochonos