Po 13 latach na rynku, agencja Grandes Kochonos przeszła swój pierwszy rebranding

Informacja Prasowa - 26.04.2019
118

Po 13 latach na rynku, agencja Grandes Kochonos przeszła swój pierwszy rebranding

Charakterystyczny logotyp w postaci głowy buldoga zastąpiła jego zredukowana wersja – obroża, narysowana ekspresyjną kreską. Nowym elementem w identyfikacji marki jest również brand claim – „long story short”.

-Charakterystyczną cechą naszego sposobu pracy zawsze była szybkość syntezy, priorytetyzacja i umiejętność oddzielenia rzeczy ważnych od nieważnych dystraktorów – tak w briefie klienckim, jak i w naszej codziennej robocie. Skuteczna praca w reklamie to przede wszystkim umiejętność zamknięcia problemu klienta w jednym zdaniu i sformułowania jednego, celnego komunikatu w ramach odpowiedzi na problem. Tak long story short – komunikuje agencja Grandes Kochonos.

Autorem nowego logotypu, jak i brand claimu jest Rafał Leski, Senior Art Director z ponad 10-letnim stażem w Grandes Kochonos.

Reel z projektów agencji – https://youtu.be/fo2kwtYfSiU

Stare logo Grandes Kochonos

Nowe logo Grandes Kochonos

 

Comments

comments

118
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...