Jak zachęcić młodych do rejestracji numerów na kartę? Plush – case study

Informacja Prasowa - 08.12.2016
211

Plush - promocja rejestracji numerów na kartę

Kto odpowiada za kampanię –  Plush & Suchar Codzienny & Vizeum

Kiedy trwała kampania – 16 listopada — 23 listopada 2016 r.

Cel kampanii: Poinformowanie obecnych i potencjalnych klientów o konieczności rejestracji numerów PRE-PAID.

Motyw przewodni: Życie bez telefonu – czyli konsekwencja niezarejestrowania numeru, gdyż zostanie on na stałe zablokowany.

Główną część promocji tworzą cztery skecze wideo, które pokazują, jak wyglądałby świat bez telefonu.

Komunikat dla odbiorcy: Lepiej mieć telefon i móc z niego swobodnie korzystać!

 

Akcja promowania trwała pięć dni, podczas których stworzone zostały dedykowane grafiki i wideo z Plushem na Snapchacie, Instagram Stories, Instagramie oraz Facebooku.

Oto kalendarz działań:

plush

Kampania cieszyła się sporym zainteresowaniem fanów. Ostateczny zasięg wszystkich postów z Plushem opublikowanych na Sucharze Codziennym wyniósł 1 milion 380 tysięcy wyświetleń (tabela z dokładnymi danymi na końcu Case’a).

Promocja rozpoczęła się opublikowaniem na Facebooku grafiki z intrygującym zapytaniem i dwiema opcjami do wyboru.

Delikatne lokowanie treści sponsorowanej zostało pozytywnie przyjęte przez fanów. Co ciekawe, część z nich wcieliła się w rolę “adwokatów” i wytłumaczyła niektórym osobom, że takie posty komercyjne są jak najbardziej akceptowalne i pochwalane.

plush

Podobna grafika została opublikowana na Instagramie. Jak można było się spodziewać, post dotarł do większej liczby odbiorców niż na Facebooku:

  • został wyświetlony ponad 550 tysięcy razy,
  • zdobył około 21 tysięcy lajków,
  • fani dodali prawie 350 komentarzy.

plush

Kolejny etap promocji odbył się na Instagram Stories. Przez trzy dni były publikowane tematyczne historie składające się z sucharów, skeczu wideo oraz planszy z komunikatem o potrzebie rejestracji numeru.

W podanych niższej przykładach pominięto serię grafik-sucharów do wideo.

Jak by wyglądało wysyłanie wiadomości bez telefonu?

Case Study – materiał z Instagram Stories @sucharcodzienny

A video posted by Case Study by Suchar (@casestudy_suchar) on

Jak wygląda zamawianie taxi bez telefonu?

Case Study – materiał z Instagram Stories @sucharcodzienny

A video posted by Case Study by Suchar (@casestudy_suchar) on

Ostatni dzień promocji to wyeksponowanie miejsc, gdzie można zarejestrować numer w Plushu. W tym celu zostały stworzone dwie serie zabawnych grafik na Instagram Stories oraz na Snapchacie.

plush

Snapchat

plush

Kampania w liczbach

plush

Autorzy: Rafał Myśliński, Kamil Natil, Suchar Codzienny

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...