Serwis Plotek.pl z zupełnie nową aplikacją mobilną na Androida i iOS
W sklepach Google Play i App Store jest już dostępna nowa aplikacja Plotek.pl – jednego z najpopularniejszych serwisów w kategorii „people”. Użytkownicy znajdą w niej newsy ze świata gwiazd, najnowsze zdjęcia celebrytów, historie zza kulis najważniejszych wydarzeń showbiznesu i niepowtarzalne, ekskluzywne materiały.
Nowa aplikacja została wzbogacona o nowoczesną nawigację ułatwiającą przeglądanie treści oraz możliwość dodawania i przeglądania komentarzy innych użytkowników.
Dotychczasową aplikację Plotek.pl zastąpiła zupełnie nowa, stworzona zgodnie z najnowszymi wzorcami programowania mobilnego. Aplikacja zapewnia użytkownikom lepszy komfort przeglądania treści pochodzących z Plotek.pl – jednego z trzech najpopularniejszych serwisów w kategorii „people”.
W aplikacji Plotek.pl wprowadzono nowy układ treści – użytkownicy mają do wyboru trzy indeksy: z najnowszymi informacjami na temat celebrytów, galeriami zdjęć oraz z wideo. Nowe treści pojawiają się w aplikacji z minuty na minutę, a ich przeglądanie ułatwia nowoczesna nawigacja. Wszystkie materiały można oglądać nie martwiąc się o ilość pobieranych danych – jakość materiałów dostosowuje się do szybkości łącza użytkownika.
Nowa aplikacja to odpowiedź na zmieniające się potrzeby internautów, którzy w przeważającej większość czytają nasze treści właśnie za pośrednictwem urządzeń mobilnych – w ten sposób Plotek.pl przegląda już 60 % naszych użytkowników – mówi Jolanta Lewandowska, dyrektor serwisów People w Agorze.
Nowa aplikacja Plotek.pl jest bardziej interaktywna i angażująca – pozwala użytkownikom na dodawanie i przeglądanie komentarzy oraz, w wersji na urządzenia z systemem Android, ich ocenianie. Użytkownicy aplikacji mogą również dowolnie ustawiać powiadomienia, które chcą otrzymywać od redakcji Plotek.pl.
Nową aplikację Plotek.pl na urządzenia z Androidem można pobrać bezpłatnie z Google Play, a na urządzenia z iOS – z App Store.
W lutym br. serwis Plotek.pl odwiedziło 3,1 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w nim ponad 65 mln odsłon*.
* źródło: badanie Gemius/PBI, luty 2017 r.