Plotek.pl wspólnie z Bankiem BNP Paribas świętuje Dzień Doceniania

Informacja Prasowa - 05.03.2020
56

Plotek.pl wspólnie z Bankiem BNP Paribas świętuje Dzień Doceniania

Plotek.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów o gwiazdach i celebrytach, w niestandardowy sposób włączył się w akcję #DOCENIAJnieoceniaj organizowaną przez Bank BNP Paribas. Dziś – w czwartek, 5 marca br. serwis wspólnie z bankiem zaprasza swoich użytkowników na Dzień Doceniania.
Redakcja Plotek.pl w niestandardowy sposób włączyła się w kampanię #DOCENIAJnieoceniaj. Z okazji Dnia Doceniania serwis publikuje pozytywne newsy o gwiazdach, wszystkie pisane w duchu doceniania, a nie oceniania.
Plotek.pl to źródło najnowszych newsów o gwiazdach, ale pisanych z szacunkiem do ich bohaterów. Tym między innymi odróżniamy się od konkurencji, że w naszych artykułach staramy się jak najczęściej doceniać osoby ze świata show biznesu, dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w akcję #DOCENIAJnieoceniaj – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktorka naczelna Plotek.pl.
W serwisie pojawiły się także artykuły o celebrytach nawiązujące do tematyki akcji, które są promowane w specjalnym obszarze na górze strony głównej Plotek.pl. Użytkownicy serwisu mogą dowiedzieć się z nich m.in. za co redakcja docenia swoje ulubione gwiazdy, którzy celebryci najbardziej inspirują fanów do afirmacji życia i które popularne osoby nie zważają na krytykę.
Z kampanią #DOCENIAJnieoceniaj będą mogli zapoznać się również internauci odwiedzający Gazeta.pl – tekst na jej temat pojawi się na stronie głównej portalu. Dodatkowo, akcja jest promowana standardowymi formatami reklamowymi zarówno w tradycyjnej, jak i mobilnej wersji serwisu Plotek.pl.
W 2019 roku przeprowadziliśmy badanie, które pokazało, że poczucie bycia niedocenionym dotyczy aż 72% kobiet i 69% mężczyzn w Polsce. Zdopingowało nas to do propagowania pozytywnych postaw i wspierania innych nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz naszej organizacji. W ramach już kolejnej edycji kampanii #DOCENIAJnieoceniaj zachęcamy do wzajemnego wsparcia dobrym słowem, okazywania innym uznania i wzajemnej życzliwości . Aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę na problem niedocenienia i zachęcić Polaków do wyrażania pozytywnych opinii, w 2019 roku ogłosiliśmy dzień 5 marca Dniem Doceniania, który w tym roku świętujemy po raz kolejny – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.
Więcej o kampanii #DOCENIAJ nie oceniaj można przeczytać na stronie:https://www.doceniajnieoceniaj.pl

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...