PLNY LALA w portfolio SalesTube
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Agencja SalesTube, której misją jest wspieranie polskich biznesów e-commerce, rozpoczyna współpracę z firmą Heart On Fire, właścicielem wiodących marek odzieżowych takich jak: PLNY Textylia, PLNY LALA, Dziedzic Pruski i 1991.International. Od czerwca SalesTube będzie odpowiadał za stałą obsługę marki PLNY LALA nastawioną na zintegrowane działania z zakresu performance marketingu na kanałach Paid Social, za działania SEM z GDN oraz afiliacyjne.
„Marka PLNY LALA jest czystym streetwearem i energią ulic. To typowy love brand z zadziornym nie do podrobienia stylem, stworzony z pasji i wykraczający poza standardowe, biznesowe ramy. Chcemy, aby w rozwoju naszego e-commerce, ten właśnie wizerunek był w pełni wykorzystany”– mówi Michał Rejent, twórca i właściciel marki.
“Mimo, że jesteśmy marką streetwearową to konkurujemy z ogromnymi światowymi firmami, a tym samym potrzebujemy partnera, który również pracuje na poziomie klasy światowej. Na wybór SalesTube miały wpływ również rekomendacje innych Klientów z branży fashion” – dodaje Rejent.
SalesTube ma w swoim portfolio takie polskie silne brandy, w których DNA jest e-commerce jak: Risk Made in Warsaw, Kazar i Kazar Studio, czy marka mody męskiej Lancerto.
Umowa na stałe działania sprzedażowe dla marki PLNY LALA w internecie została podpisana na czas nieokreślony. Planowane jest zwiększenie zakresu współpracy z firmą Heart On Fire.