Play wybrał Burson

Informacja Prasowa - 22.10.2024
73

Play, wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, wybrał agencję Burson (wcześniej Hill and Knowlton) w przetargu na obsługę PR

Play (P4 Sp. z o.o.) jest liderem kategorii telefonii komórkowej, z ponad 13. milionami aktywnych klientów mobilnych. W ostatnich latach, dzięki nieustannemu rozwojowi i strategicznym akwizycjom, Play stał się też operatorem konwergentnym, oferującym kompleksowe usługi – w tym telewizję i internet światłowodowy oraz rozwiązania dla biznesu.

Burson będzie wspierać Play w działaniach z zakresu komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i produktowej. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations, wsparcie kryzysowe oraz organizację wydarzeń specjalnych. Działania realizowane dla Play po stronie Burson koordynuje zespół w składzie Michał Grzegorczyk (w roli account director), Agata Kwapień, Katarzyna Pürschel i Hanna Szawernowska, nadzorowany przez Magdalenę Załubską-Król, dyrektorkę praktyki New Economy w Burson (łączącej kompetencje zespołów technologicznego i finansowego).

Play jest częścią iliad – innowacyjnej i jednej z kluczowych w Europie grup telekomunikacyjnych, która działa m.in. we Francji i we Włoszech.

Burson to globalny lider w dziedzinie komunikacji, specjalizujący się we wzmacnianiu i ochronie reputacji firm i marek. Firma powstała w wyniku połączenia Hill & Knowlton i BCW. Tym samym w ramach Grupy WPP powstała największa agencja PR na świecie.

W Polsce ta fuzja wiązała się z rebrandingiem marki Hill and Knowlton na Burson, który odbył się w czerwcu br. Zespół Burson w Polsce to ok. 50 specjalistów komunikacji korporacyjnej, produktowej, cyfrowej, issue management, komunikacji w zmianie i komunikacji kryzysowej. Kluczowe praktyki agencji to praktyka energetyczna, technologiczna, finansowa, handlowa, zdrowotna, konsumencka oraz public affairs.

Agencja została wybrana w przetargu i będzie wspierać Play długoterminowo w ramach umowy na stałą obsługę. Po stronie klienta nadzór nad współpracą z Burson sprawuje Krzysztof Olszewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Play, wraz z zespołem.

 

Comments

comments

73
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...