Play po apelacji zapłaci mniejszą karę. Operator zapłaci 330 tysięcy za wprowadzanie klientów w błąd
Redakcja PR - 18.08.2017
string(98) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/PLAY_LOGO_nowe.jpg');"
string(72) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/PLAY_LOGO_nowe.jpg"
Play po apelacji zapłaci mniejszą karę. Operator zapłaci 330 tysięcy za wprowadzanie klientów w błąd
Sąd apelacyjny orzekł, że Play musi zapłacić karę w wysokości 330 tysięcy złotych za kampanie „Play Fresh”, która miała miejsce w 2009 roku. Oznacza to, że operator zapłaci mniej, bowiem wyrok przed apelacją wynosił 495,7 tysiąca złotych.
UOKiK nałożył taką karę na Play po tym jak operator reklamował nową ofertę „Play Fresh”, w której przedstawiano niekompletny zestaw informacji konsumentowi. Urząd uznał, że hasło „Darmowe SMS-y w Play Fresh” wprowadza odbiorców w błąd. W rzeczywistości okres korzystania z darmowych SMS-ów był ograniczony i zależał od kwoty, którą doładowywano konto.
UOKiK nałożył karę na operatora w wysokości prawie pół miliona. Władze spółki zapowiedziały, że odwołają się do sądu apelacyjnego, co później uczynił.
Wyrok sądu apelacyjnego zapadł, jednak Play nie został oczyszczony z zarzutów. Jedynym plusem dla firmy było zmniejszenie kary.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
Loading ...