Play i K2 Precise kontynuują długoterminową współpracę SEO

Informacja Prasowa - 22.06.2020
113

Play i K2 Precise kontynuują długoterminową współpracę SEO

Play i K2 Precise kontynuują długoterminową współpracę SEO

K2 Precise po raz kolejny wygrywa przetarg na kompleksową współpracę z Play w zakresie SEO. Obsługa będzie obejmować wszystkie serwisy operatora komórkowego.

Aktywność K2 Precise skupia się zarówno na optymalizacji i rozbudowie serwisów Play, jak i prowadzeniu działań content marketingowych. Celem prowadzonych kampanii będzie wzrost sprzedaży poprzez wzrost ruchu organicznego w całym serwisie. Działania obejmą także nowe obszary SEO, takie jak: działania lokalne czy voice search. K2 Precise przeprowadzi również szkolenia i warsztaty dla pracowników operatora. Obsługa ma charakter długoterminowy.

– Agencja K2 Precise już od ośmiu lat zajmuje się naszymi serwisami i skutecznie realizuje wyznaczone cele. Agencja dba o optymalne wykorzystanie powierzonego budżetu, proponując innowacyjne rozwiązania dopasowane do naszego biznesu. Ponowny wybór K2 Precise w tegorocznym przetargu był ściśle powiązany z działaniami prowadzonymi w minionym roku. Agencja z sukcesem wprowadziła nas w Mobile First. Doprowadziła też do obniżenia czasu ładowania serwisu, co przełożyło się na poprawę doświadczenia użytkownika oraz miało wpływ na wyniki osiągane w kanale online – mówi Daniel Zawiślak, Kierownik Zespołu Optymalizacji Procesów Digital

Współpraca między Play a K2 Precise (wcześniej K2 Media) trwa od 2012 roku. Początkowo agencja K2 Precise dokonała migracji serwisu, a już w sześć miesięcy po jej dokonaniu osiągnięty został 20 proc. wzrost ruchu organicznego.

K2 Precise stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie Klientów. Centralną rolę odgrywają w niej analityka, kampanie programatyczne, marketing automation oraz business intelligence. K2 Precise jest częścią Grupy K2 w której skład wchodzą: Agencja kreatywno-technologiczna K2, K2Bots.AI oferującą rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne, Fabrity tworząca oprogramowanie dla biznesu, OKTAWAVE oferująca rozwiązania i usługi chmurowe oraz Commerce Sherpas oferująca usługi w zakresie strategii obecności marek w e-commerce.

 

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...