Platinum & Agency Elite Awards 2017 – wśród laureatów polska kampania

Redakcja PR - 18.09.2017
115

Platinum & Agency Elite Awards 2017 - wśród laureatów polska kampania

14 września w Nowym Jorku zostali ogłoszeni zwycięzcy 13 edycji Platinum & Agency Elite Awards. Nagroda przyznawana jest przez PR News, jedno z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych pism branży marketingowej.

Platinum & Agency Elite Awards 2017

Od 2005 roku biuletyn organizuje Platinum & Agency Elite Awards, konkurs mający na celu wyróżnienie najbardziej prestiżowych agencji PR oraz innowacyjnych kampanii. Zgłoszenia przyjmowane są z całego świata, a zainteresowanie jest tak duże, że PR News otrzymuje co roku setki zgłoszeń do konkursu.

Wśród kategorii w tym roku pojawiły się nowe, odpowiadające na ciągle zmieniający się i rozwijający rynek PR. Dzięki temu w tegorocznej edycji można było wyróżnić kampanie prowadzone za pośrednictwem Snapchata, Instagrama i YouTube. Oprócz tego nagrodzone zostały również kampanie z zakresu kontent marketingu, opowiadaniu wizualnym, komunikacji cyfrowej oraz transmisji na żywo.

Zwycięzcy Platinum & Agency Elite Awards 2017

14 września ogłoszono zwycięzców. W kategorii Platinum PR Professionals of the Year zwyciężyli Jon Sullivan (Aflac) oraz Katherine Watson (Northside Hospital).  Na CEO roku został z kolei wybrany Sean Conolly z Conagra Brands.  W kategorii content marketingu PR News wyróżnił kampanię Rpr Marketing Communications #MimicMommy, mającą na celu propagowanie bezpiecznego opalania się i zwiększenie świadomości na temat raka skóry.

W kategorii Event Marketing wyróżniono z kolei PwC i Asian Financial Forum 2017 Knowledge Partnership. Za komunikację na Facebooku nagrodzono IBM, a Hilton otrzymał nagrodę za kampanię Curio Collection, przeprowadzoną za pośrednictwem Instagrama.

Wyróżniona polska kampania

Po raz pierwszy nagrodzona została także polska kampania. W kategorii programów edukacyjnych zwycięzcą został projekt „Płuca Polski”, który ma na celu zwiększenie świadomości w polskim społeczeństwie na temat przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP). Twórcy kampanii chcieli zwrócić uwagę opinii publicznej na to, jakie ryzyko i zagrożenia wynikają z tej choroby, która zajmuje 4 miejsce wśród najczęstszych przyczyn zgonu.

Agencja Procontent Communications, która przygotowała kampanię, zaprosiła do udziału Mameda Khalidova (zawodnik MMA) oraz Radosława Kawęckiego (trzykrotny mistrz świata w pływaniu).  Wybór był jak najbardziej przemyślany, gdyż i w jednej, i drugiej kategorii sportowej bardzo ważna jest pojemność płuc.

Projekt, w przeciwieństwie do dotychczasowych, które były kierowane do seniorów i skupiały się na rzuceniu palenia, jest skierowany przede wszystkim do młodych. Lifestylowy charakter kampanii, w której stawia się na edukację, trafia do młodszego grona odbiorców.

Wszystkie kategorie oraz ich zwycięzców można znaleźć na oficjalniej stronie wydarzenia PR News.

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...