Platige Image zmieniło Kendall Jenner w syrenę na potrzeby kampanii Reserved

Informacja Prasowa - 08.10.2019
103

Platige Image zmieniło Kendall Jenner w syrenę na potrzeby kampanii Reserved

Studio Platige Image wykonało postprodukcję i efekty wizualne na potrzeby spotu #CiaoKendall, przedstawiającego nową twarz marki Reserved – Kendall Jenner.

Wyjątkowy styl inspirowany latami 70. oraz zaskakująca transformacja Kendall Jenner w syrenę to wyróżniki spotu #CiaoKendall. Film dla marki odzieżowej Reserved został wyprodukowany przez agencję Warsaw Creatives i wyreżyserowany przez Gordona von Steinera, artystę znanego ze współpracy z brandami ze świata mody.

Zobacz spot #CiaoKendall – Kendall Jenner x RESERVED

Postprodukcja i efekty wizualne to dzieło Platige Image, wielokrotnie nagradzanego studia z Warszawy, w portfolio którego znajdują się projekty dla marek Jaguar, Audi, Pepsi, Ford, licznych wytwórni filmowych oraz developerów gier wideo. Zespół poprowadzili Sylwia Ślusarczyk (producent), Piotr Ołtarzewski (CG supervisor) oraz Piotr Sasim (korekcja barwna).

– Spot został nakręcony analogowo, na taśmie filmowej, co zapewniło mu kinowy wygląd, a naturalnie występujące na taśmie ziarno wzmocniło styl retro, w który celuje cały spot. – mówi Piotr Ołtarzewski.

Tworząc syrenę, reżyser oraz Platige Image początkowo celowali w maksymalny realizm, jednak w miarę rozwoju prac wizja uległa zmianie – magiczna istota zyskała bardziej baśniowy wygląd. Podczas zdjęć wodnych Kendall Jenner nosiła znaczniki, które umożliwiły ekipie Platige śledzenie jej ruchów i późniejszą zamianę nóg na cyfrowy ogon.

– Na planie pracowało się świetnie – wspomina Kamil Dąbkowski, On-set Supervisor. – Współpraca z Kendall była bezproblemowa. Wszyscy byli zdumieni jej umiejętnościami tańca i sprawnością fizyczną.

– Dziękujemy Warsaw Creatives za zaproszenie do udziału w projekcie. Cieszymy się, że mogliśmy stać się częścią tak wyjątkowego przedsięwzięcia – mówi producent Sylwia Ślusarczyk.

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...