Platforma Tagmax klientem Hanami Communications

Informacja Prasowa - 14.08.2018
176

Tagmax, interaktywna platforma video e-commerce podjęła współpracę z agencją Hanami Communications w zakresie kompleksowej obsługi komunikacyjnej.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki Tagmax w kanałach online i offline, będzie także doradzać klientowi w zakresie rozwoju biznesu. „Bardzo się cieszymy z pozyskania nowego klienta, ponieważ platforma Tagmax jest niezwykle nowoczesnym rozwiązaniem. Jesteśmy zadowoleni, że dzięki temu będziemy też rozwijali nasze kompetencje w zakresie szeroko pojętych usług digitalowych” – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

„Nasza platforma to nowatorskie rozwiązanie marketingowe, które przeszło już fazę testową i jest gotowe do szerokiego stosowania, teraz z pomocą Hanami Communications zadbamy o odpowiednią komunikację i rozwój naszej marki. Jerzy Ciszewski i jego zespół to dla nas odpowiedni partnerzy do realizacji tych zadań” – powiedział Radosław Sosnowski, Managing Partner w Tagmax i ekspert w dziedzinie e-commerce.

Tagmax to kompleksowe rozwiązanie do działań e-commerce, z zaimplementowaną technologią sprzedaży i własnym CMS, pozwalającym uzyskiwać pełne raporty analityczne i statystyki, zapleczem logistycznym oraz systemem płatności i rozliczeń. Platforma działa w oparciu o autorski system do umieszczania w video klikalnych tagów – ruchomych i statycznych, dzięki którym odbiorca może pozyskiwać dodatkowe informacje lub dokonywać zakupów bezpośrednio z poziomu oglądanego materiału. Analiza pierwszych kampanii przeprowadzonych za pomocą platformy wykazała, że zapewnia ona bardzo wyraźny wzrost takich wskaźników jak CTR, CPS czy Engagement Rate (wskaźnik interakcji sięga ponad 65%).

„Tagmax jest dzięki swoim wysokim wskaźnikom konwersji nie tylko atrakcyjnym narzędziem do skutecznej sprzedaży online, ale także świetnym akceleratorem komunikacji video dla marek czy influencerów. Tagować możemy też obraz w grach komputerowych czy też na webinariach – możliwości tej platformy są bardzo duże” – wyjaśnia Radosław Sosnowski.

Umowę zawarto na czas nieokreślony, a obsługą klienta zajmie się po stronie agencji Jerzy Ciszewski wraz z zespołem. Platforma Tagmax nie korzystała dotąd z usług agencji PR, podjęła współpracę z Hanami Communications w wyniku rekomendacji.

Comments

comments

176
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...