Platforma „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia” od Saatchi & Saatchi

Informacja Prasowa - 05.05.2022
99

Platforma „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia” od Saatchi & Saatchi

Platforma „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia” od Saatchi & Saatchi

Wystartowała nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO pod hasłem „OTOMOTO. Łatwiejsza strona życia”. Koncept platformy i wielokanałową kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi po wygranym w marcu przetargu.

OTOMOTO, największy i najpopularniejszy motoryzacyjny portal ogłoszeniowy w Polsce, wystartował z nową wielokanałową kampanią. Seria filmów, które są głównym motorem kampanii, udowadnia, że dzięki OTOMOTO samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie.  Natomiast reszta, to już przysłowiowe samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z dalszym użytkowaniem pojazdu.

W ten sposób OTOMOTO pokazuje, że jest serwisem w modelu “wszystko pod jednym dachem”, gdzie użytkownicy z łatwością mogą znaleźć samochód, sprawdzić jego historię oraz wybrać opcje finansowania zakupu.

Przygotowane spoty Samochód rodzinny i Pierwszy samochód pojawią się w ogólnopolskiej telewizji, w kanałach tematycznych oraz w kinach. Dodatkowo stworzono także specjalny content do realizowania zintegrowanych działań w internecie, obejmujących kampanię display oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie nowej platformy komunikacji i realizację wielokanałowej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która w marcu 2022 roku wygrała przetarg na te działania. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, a wyprodukował dom produkcyjny Lucky Luciano. Zakupem mediów zajął się Media Concept.

LINK DO SPOTÓW:
https://www.youtube.com/watch?v=0Ra3lzt5VuU

https://www.youtube.com/watch?v=9-O53pE1oj4

 

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...