Platforma AdTonos ze wsparciem rządowego Programu Globalnej Przedsiębiorczości w UK.
Jerzy Ciszewski - 08.01.2019Platforma AdTonos ze wsparciem rządowego Programu Globalnej Przedsiębiorczości w UK.
Platforma AdTonos ze wsparciem rządowego Programu Globalnej Przedsiębiorczości w UK.
Radio Net Media, które stworzyło i wprowadziło na rynek platformę AdTonos oferującą emisję reklam w modelu programatycznym w sieciach radiowych i u pozostałych wydawców treści audio jak np. stacje internetowe czy podcasty został przyjęty do Programu Globalnej Przedsiębiorczości (ang. Global Entrepreneur Programme, w skrócie GEP) prowadzonego przez Ministerstwo Handlu
i Inwestycji w Wielkiej Brytanii.
AdTonos, platforma programmatic do emitowania i targetowania reklam audio, oferuje innowacyjne podejście do monetyzacji treści audio. Technologia twórców platformy zamienia w czasie rzeczywistym bloki reklamowe emitowane przez radio na reklamy kierowane indywidualnie do każdego słuchacza. Daje to reklamodawcom możliwości znane z innych form reklamy internetowej, a stacjom radiowym, narzędzie do lepszego konkurowania o rosnące budżety wydatków reklamowych w internecie.
„Kiedy zapoznałem się z platformą AdTonos i usłyszałem entuzjastyczne podejście CEO tego projektu, w tym poznałem globalne ambicje połączone z niezwykłą technologią, którą firma już rozwinęła i rozwija, natychmiast zasugerowałem przystąpienie do Global Entrepreneur Programme (w skrócie GEP). Jestem przekonany, że GEP otworzy drzwi dla AdTonos, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i na arenie międzynarodowej, podobnie jak w przypadku kilkudziesięciu firm.” – mówi Marcin Boroń, Doradca Inwestycyjny, Departament Handlu i Inwestycji, Ambasada Brytyjska
w Warszawie.
„Global Entrepreneur Programme otwiera przed nami i projektem zupełnie nową perspektywę wzrostu, podnosi naszą wiarygodność, ponieważ zostaliśmy pozytywnie zweryfikowani przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji Wielkiej Brytanii. Daje nam także dostęp do międzynarodowych kontaktów, a przede wszystkim cenną wiedzę. Jestem pewien, że dzięki GEP zyskamy globalny zasięg dla naszego rozwiązania i niesamowite możliwości dla naszego biznesu.” – dodaje Michał Marcinik, CEO, Radio Net Media, twórcy platformy AdTonos.
O AdTonos
AdTonos to platforma programmatic stworzona i wprowadzona na rynek przez firmę Radio Net Media Ltd., Rozwiązanie AdTonos do transmisji m.in. reklamy radiowej, zastępuje w czasie rzeczywistym treści reklamowe dostarczając je odbiorcom w modelu marketingu efektywnościowego typu „pay-per-play”. Radio Net Media w 2017 r. zostało jednym z 5 finalistów pierwszej konkursu InCredibles Sebastiana Kluczyka, w którym wystartowało 476 start up’ów. W listopadzie 20018 r. zostało finalistą Measurably Daring Startups Competition w trakcie MADFest, czyli jednej z największych konferencji adtech w Europie. Radio Net Media jest również członkiem stowarzyszenia AER działającego na rzecz radia przy Parlamencie UE.
O Global Entrepreneur Programme
Global Entrepreneur Programme to program mentorski realizowany przez Ministerstwo Handlu
i Inwestycji Wielkiej Brytanii, którego celem jest pomoc innowacyjnym start up’om w rozwinięciu działalności międzynarodowej i przekształceniu w firmy globalne. GEP został utworzony w 2003 r. Ambicją mentorów programu jest stworzenie firm działających globalnie i dbanie o ich zrównoważony rozwój na rynkach międzynarodowych.