Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku

Redakcja PR - 24.08.2018
163

Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku

Z początkiem września funkcję dyrektora marketingu i PR Idea Banku obejmie Beata Nanasik, ostatnio związana z Bankiem Pekao SA – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej stanowisko to zajmował Sławomir Gąsiorowski, obecnie prezes Trader.com.

Idea Bank to marka, która stawia w swojej strategii na dalszy rozwój oparty o nowe technologie. To jedyny właściwy kierunek dla ambitnych marek, które chcą skutecznie i przyjaźnie komunikować się z klientem. Wyzwaniem jest zastosowanie właściwych proporcji w wykorzystaniu technologii i bezpośrednich relacji z klientem – mówi Beata Nanasik.

 

 

15 lat doświadczenia Nanasik posiada ponad 15-letnie doświadczenie menedżerskie w marketingu, głównie w instytucjach finansowych. Ostatnio, od sierpnia 2017r, była dyrektorem zarządzającym Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań w Banku Pekao SA. W latach 2015-2017 była związana z Grupą Wirtualna Polska jako dyrektor odpowiedzialny za strategie kluczowych klientów branży finansowej. Wcześniej pracowała na stanowiskach kierowniczych związanych z marketingiem w BNP Paribas Bank Polska (2009-2015), Dominet Banku (2007-2009) i Funduszu Mikro. Od kwietnia br. stanowisko dyrektora marketingu i PR w Idea Banku było nieobsadzone. Wcześniej zajmował je Sławomir Gąsiorowski, który został prezesem Trader.com (należy do Agory SA), wydawcy serwisów Domiporta.pl i Autotrader.pl.

Żródło: wirtualnemedia.pl

Comments

comments

163
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...