Pizza Hut wyróżniona w prestiżowym konkursie Golden Arrow

Informacja Prasowa - 19.06.2019
295

Pizza Hut wyróżniona w prestiżowym konkursie Golden Arrow

Pizza Hut, wraz z domem mediowym Media Choice, została wyróżniona w prestiżowym konkursie Golden Arrow. Nagroda ta przypadła marce za działania z obszaru digital marketing – SEM. W konkursie, w różnych kategoriach, nominowanych było aż 77 kampanii.

O kampanii

Wyróżnienie dla marki Pizza Hut to efekt wielomiesięcznej zmiany strategii w obszarze digital marketingu, która polega na ustandaryzowaniu i wzmocnieniu działań w celu zwiększenia sprzedaży e-commerce, ze szczególnym naciskiem na SEM.

Działania te zakończyły się niewątpliwym sukcesem, co przełożyło się na znaczny wzrost sprzedaży oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow. Było to możliwe dzięki skutecznej kampanii w wyszukiwarce Google, która w ciągu 6 miesięcy zwiększyła przychody marki z działań performance marketingu o ponad 331%.

Nie jest to jednak koniec zmian w obszarze digital marketingu realizowanych przez Pizza Hut, we współpracy z Media Choice. W ostatnim czasie wdrożono także nowe na polskim rynku rozwiązania – usługę pozwalającą na badanie konwersji off-line, czyli weryfikację czy strategia i kampania mają przełożenie na wizyty w restauracjach. Kolejnym działaniem jest uruchomienie Gallery Ads, czyli rozszerzenie reklamowych działań w wyszukiwarce Google o zdjęcia oferty.

Pizza Hut – marka obecna jest w Polsce od 1993 roku. Obecnie posiada blisko 150 restauracji w całej Polsce. Konsekwentnie rozwija swoją sieć restauracji w różnych formatach – Pizza Hut z obsługą kelnerską, Pizza Hut Express oraz Pizza Hut z dostawą. W ofercie posiada m.in. pizzę w stylu San Francisco (na cieście na zakwasie), pizzę na kultowym cieście PAN, bar sałatkowy oraz makarony.

Media Choice –dom mediowy zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych on-line i offline. W stałej obsłudze agencji znajduje się m.in. Pizza Hut, KROSS, Indykpol czy Bioderma.

Golden Arrowkonkurs marketingu, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...