Miłośnicy piwa częściej od innych internautów korzystają z portali społecznościowych, Youtube, forów internetowych czy porównywarek cenowych.
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Zrzut-ekranu-2018-03-19-o-13.54.16.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Zrzut-ekranu-2018-03-19-o-13.54.16.png"
Piwna rewolucja a internauci
Jak wynika ze statystyk przedstawionych w internecie aż 82 procent internautów spożywa piwo. Coraz częściej smakoszami są młode kobiety z dużych miast. 25 procent pijących spożywa zarówno piwa kraftowe jak i koncernowe. 23 procent badanych bardzo często korzysta z internetu, są to z pewnością zwolennicy piwnej rewolucji.. Charakteryzują się dużą otwartością na nowe doznania i często brakiem sumienności.
W dniach 5-9 marca 2018 zostało przeprowadzone przez CAWI badanie na grupie internautów, gdzie kontrolowany był ich płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania. Uczestnicy odpowiadali na pytania odnośnie postawy w związku z piciem piwa.
Z badań wynika, że 82 procent internautów spożywa piwo – 43 procent pań i 88 procent panów sięga po piwo chociaż raz w miesiącu.
Jak się okazuje piwo przestaje być wyłącznie napojem męskim-coraz więcej młodych kobiet wybiera ten napój, przynajmniej raz w miesiącu. Jeżeli chodzi o mężczyzn spożywających piwo to w przedziale wiekowym 25-59 lat jest to ok. 74 procent. Kobiety sięgające po piwo w wieku 25-39 lat stanowią 41 procent badanych.
Kogo tak naprawdę obejmuje piwna rewolucja?
- Konsumenci sięgający po piwa kraftowe stanowią ok. 52 procent piwoszy.
- Co czwarty degustator sięga po piwa koncernowe jak i kraftowe.
- Zwolennicy piwnej rewolucji to 23 procent internautów.
Według przeprowadzonych badań zwolennicy piwa zwracają w pierwszej kolejności uwagę na smak (85 procent), skład (67 procent) oraz sposób produkcji (51 procent).
Rodzaje internautów a spożywane przez nich piwo:
- zwolennicy piw koncernowych i kraftowych są gotowi zapłacić więcej za obsługę na wyższym poziomie, częściej od pozostałych biorą udział w programach lojalnościowych,
- pijący krafty i eksperymentatorzy lubią być oryginalni, zwracają większą uwagę na skład produktu i rzadziej biorą udział w programach lojalnościowych;
- spożywający piwa ogólnie znane nie zwracają większej uwagi na skład kupowanego piwa i nie są gotowi do płacenia więcej za lepszą obsługę.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...