Piwna rewolucja a internauci

Redakcja PR - 19.03.2018
0

Piwna rewolucja a internauci

Jak wynika ze statystyk przedstawionych w internecie aż 82 procent internautów spożywa piwo. Coraz częściej smakoszami są młode kobiety z dużych miast. 25 procent pijących spożywa zarówno piwa kraftowe jak i koncernowe. 23 procent badanych bardzo często korzysta z internetu, są to z pewnością zwolennicy piwnej rewolucji.. Charakteryzują się dużą otwartością na nowe doznania i często brakiem sumienności.

W dniach 5-9 marca 2018 zostało przeprowadzone przez CAWI badanie na grupie internautów, gdzie kontrolowany był ich płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania. Uczestnicy odpowiadali na pytania odnośnie postawy w związku z piciem piwa.
Z badań wynika, że 82 procent internautów spożywa piwo – 43 procent pań i 88 procent panów sięga po piwo chociaż raz w miesiącu.
Jak się okazuje piwo przestaje być wyłącznie napojem męskim-coraz więcej młodych kobiet wybiera ten napój, przynajmniej raz w miesiącu. Jeżeli chodzi o mężczyzn spożywających piwo to w przedziale wiekowym 25-59 lat jest to ok. 74 procent. Kobiety sięgające po piwo w wieku 25-39 lat stanowią 41 procent badanych.

Miłośnicy piwa częściej od innych internautów korzystają z portali społecznościowych, Youtube, forów internetowych czy porównywarek cenowych.

 


Źródło: https://ircenter.com/

 

Kogo tak naprawdę obejmuje piwna rewolucja?

  • Konsumenci sięgający po piwa kraftowe stanowią ok. 52 procent piwoszy.
  • Co czwarty degustator sięga po piwa koncernowe jak i kraftowe.
  • Zwolennicy piwnej rewolucji to 23 procent internautów.

 

Według przeprowadzonych badań zwolennicy piwa zwracają w pierwszej kolejności uwagę na smak (85 procent), skład (67 procent) oraz sposób produkcji (51 procent).

 

Rodzaje internautów a spożywane przez nich piwo:

  • zwolennicy piw koncernowych i kraftowych są gotowi zapłacić więcej za obsługę na wyższym poziomie, częściej od pozostałych biorą udział w programach lojalnościowych,
  • pijący krafty i eksperymentatorzy lubią być oryginalni, zwracają większą uwagę na skład produktu i rzadziej biorą udział w programach lojalnościowych;
  • spożywający piwa ogólnie znane nie zwracają większej uwagi na skład kupowanego piwa i nie są gotowi do płacenia więcej za lepszą obsługę.

 

Na podstawie: https://ircenter.com/piwna-rewolucja-wsrod-polskich-internautow/?utm_source=IRCenter&utm_campaign=9156ae6330-EMAIL_CAMPAIGN_2018_03_18&utm_medium=email&utm_term=0_9e618da065-9156ae6330-287356029

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...