Piotr Siemaszko – z Deloitte Digital do Mindspot

Informacja Prasowa - 18.07.2018
114

Piotr Siemaszko – z Deloitte Digital do Mindspot

Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołącza Piotr Siemaszko, który przechodzi z Deloitte Digital. W poprzednim miejscu pracy, jako członek zespołu Content Factory wspierał działania na kanałach social media takich klientów jak: Pepsi, Mirinda, Mazda Polska, Pizza Hut, Black Red White i wielu innych.

Jest anglistą, tłumaczem i trenerem językowym. W przeszłości redagował blog o tematyce technologicznej oraz gamingowej. Współpracował z też z portalami branżowymi w roli recenzenta.

W Mindspot, jako Social Media Specialist, Siemaszko odpowiada za obsługę social media takich marek jak FIBARO i Logitech.

Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in.: HP Inc, BMW, SAP, ESL, Logitech, Tacit Investment, FIBARO.

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...