Piotr Rytel Head of E-commerce Development w Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 08.04.2019
155

Piotr Rytel Head of E-commerce Development w Gazeta.pl

Piotr Rytel Head of E-commerce Development w Gazeta.pl

Z początkiem kwietnia br. nowo utworzone stanowisko Head of E-commerce Development w Gazeta.pl objął Piotr Rytel, który wcześniej pracował m.in. w RTB House i Wirtualnej Polsce. W nowej roli zajmuje się rozwojem technologicznym oferty portalu Gazeta.pl dla sklepów e-commerce.
Jako Head of E-commerce Development Piotr Rytel odpowiada m.in. za analizę danych, optymalizację i zwiększanie efektywności działań e-commerce portalu. Zajmuje się również zwiększaniem atrakcyjności treści i ekspozycji ofert ze sklepów e-commerce dla użytkowników Gazeta.pl, m.in. poprzez rozwój mechanizmów rekomendacyjnych, automatyzację i personalizację treści.
Na nowo utworzonym stanowisku Piotr Rytel raportuje do Marioli Kucharskiej, E-commerce Development Director w Gazeta.pl.

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...