string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/Piotr-Rytel_Gazetapl-1200x500.jpg');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/Piotr-Rytel_Gazetapl-1200x500.jpg"
Piotr Rytel Head of E-commerce Development w Gazeta.pl
Piotr Rytel Head of E-commerce Development w Gazeta.pl
Z początkiem kwietnia br. nowo utworzone stanowisko Head of E-commerce Development w Gazeta.pl objął Piotr Rytel, który wcześniej pracował m.in. w RTB House i Wirtualnej Polsce. W nowej roli zajmuje się rozwojem technologicznym oferty portalu Gazeta.pl dla sklepów e-commerce.
Jako Head of E-commerce Development Piotr Rytel odpowiada m.in. za analizę danych, optymalizację i zwiększanie efektywności działań e-commerce portalu. Zajmuje się również zwiększaniem atrakcyjności treści i ekspozycji ofert ze sklepów e-commerce dla użytkowników Gazeta.pl, m.in. poprzez rozwój mechanizmów rekomendacyjnych, automatyzację i personalizację treści.
Na nowo utworzonym stanowisku Piotr Rytel raportuje do Marioli Kucharskiej, E-commerce Development Director w Gazeta.pl.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...