Piotr Bubak dołączył do zespołu T-Mobile Polska

Informacja Prasowa - 28.11.2016
9

Piotr Bubak Dyrektorem Działu Marketingu Postpaid w T-Mobile Polska

Piotr Bubak objął stanowisko Dyrektora Działu Marketingu Postpaid w T-Mobile Polska i będzie odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych oraz transmisji danych dla klientów indywidualnych.

Piotr wnosi do T-Mobile bogate doświadczenia z bardzo konkurencyjnego rynku cyfrowego. Wzmacnia tym samym nasze kompetencje w zakresie digital i online, które pomogą nam zaadresować świat konsumenta digital native, dla którego kanały online i mobile są naturalnym i często jedynym środowiskiem budowy świadomości, rozważania oferty, wyboru i finalnie zakupu produktów – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu rynku prywatnego w T-Mobile Polska.

Piotr Bubak posiada szerokie doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym. Przez wiele lat był związany z Nokią, w której odpowiadał za markę, portfolio i komunikację marketingową oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług firmy m.in. jako Dyrektor Marketingu i PR, czy Account Manager odpowiedzialny za terminale i usługi mobilne oraz infrastrukturę telekomunikacyjną. Ostatnie lata pracował jako Head of Mobile w Grupie Onet, gdzie był odpowiedzialny za strategię, rozwój biznesu i portfolio produktów, a ostatnio pełnił funkcję CMO w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska. Studiował na Politechnice Warszawskiej i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest absolwentem brytyjskiego Chartered Institute of Marketing. Kilkukrotnie był jurorem EFFIE.

Piotr Bubak

Piotr Bubak

Comments

comments

9
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...