Piotr Bożek Chief Marketing Officerem Prowly

Informacja Prasowa - 12.04.2017
126

Piotr Bożek Chief Marketing Officerem Prowly

Prowly, polski startup tworzący software dla PR-owców, rozszerzył zespół o stanowisko Chief Marketing Officera. Nowo utworzoną rolę objął Piotr Bożek, który będzie odpowiadał za koordynację działań marketingowych Prowly w Polsce i na rynkach zagranicznych.

 

Szukaliśmy osoby, której kompetencje pomogą nam usprawnić proces sprzedażowy w oparciu o kanały marketingowe i komunikacyjne. Nie znam bardziej doświadczonej osoby na rynku w tym zakresie niż Piotr, który online ma w swoim zawodowym DNA, dlatego jestem dumna, że zdecydował się dołączyć do naszego zespołu- Joanna Drabent, CEO i Współzałożycielka Prowly.

Sukcesy internetowe świętował współtworząc jeden z pierwszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce, Gratka.pl (Polskapress Grupa), a następnie jako business development manager w serwisie Trader.com (Polska), obecnie Agora S.A., gdzie odpowiadał za międzynarodowy rozwój produktów platformy. Kolejne lata spędził w środowisku startupowym, kierując działaniami marketingowymi m.in. w GoldenLine.pl, Grupie Docplanner (ZnanyLekarz.pl) oraz DaWanda Polska. Od czerwca 2016 r. do kwietnia br. pełnił funkcję head of marketing & PR w Dentsu Aegis Network Polska.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zespół Prowly powiększył się ponad dwukrotnie i obecnie liczy 21 osób. Z początkiem 2016 r. startup zabezpieczył dofinansowanie w wysokości 4.5 mln złotych, co pomogło mu wejść na globalny rynek. Obecnie 1/3 klientów Prowly to klienci zagraniczni.

Na zdjęciu w nagłówku: Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly, oraz Piotr Bożek, Chief Marketing Officer.

Zobacz:

Joanna Drabent (Prowly): ludzie z Vimeo znaleźli nas w sieci. Jak polska i amerykańska firma nawiązały współpracę online

Prowly przygotowało centrum prasowe dla Vimeo – amerykańskiego giganta wideo

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...