Pink Pepper Media wybrało Triple PR

Informacja Prasowa - 08.02.2017
47

Triple PR dla Pink Pepper Media

Innowacyjna agencja reklamowa Pink Pepper Media wybrała partnera w zakresie obsługi public relations. Agencja Triple PR zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla firmy.

Triple PR odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji dla Pink Pepper Media. Do głównych zadań agencji będzie należało nawiązanie relacji z mediami, komunikacja biznesowa, obsługa kanałów Social Media. Dodatkowo, Agencja wesprze klienta podczas budowy nowej strony internetowej.

Pink Pepper Media jest innowacyjną agencją reklamową funkcjonującą na polskim rynku od 2005 roku. Specjalizuje się w kreacji i produkcji materiałów POS, poligrafii reklamowej oraz gadżetów. Agencja posiada na swoim pokładzie kreatywnych twórców z różnych dziedzin: grafików, projektantów, artystów plastyków oraz własne nowoczesne zaplecze technologiczne, dzięki czemu oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie kreacji, DTP, produkcji i logistyki. W portfolio klientów Pink Pepper Media znajdują się między innymi Pepsico (marki Pepsi i Lays), Mattel, USP Zdrowie, Farmacol, Warwin, producent i dystrybutor kosmetyków do makijażu – firma Bell.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od ponad 9 lat. Prowadzi działania zarówno z zakresu PRu produktowego, jak i korporacyjnego dla branż: marketingowej, nowoczesnych usług dla biznesu, FMCG, wnętrzarsko-budowlanej. Triple PR specjalizuje się w tworzeniu i realizacji długofalowych strategii public relations, działaniach z zakresu media relations oraz content marketingu.

Comments

comments

47
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...