Pies zawsze pomaga

Informacja Prasowa - 05.07.2018
169

Pies zawsze pomaga

Trwa kampania radiowa stworzona przez nową agencję Must Be Loud.

Celem kampanii jest promocja świadomej i odpowiedzialnej adopcji psów. Warto pamiętać, że „włosy” na meblach, chrapanie, dziwne zapachy i wiele innych mniejszych i większych problemów staje się codziennością, gdy w domu jest pies. Ludzie powinni się o tym dowiedzieć przed adopcją, a nie po – mówi Irena Kowalczyk ze schroniska w Korabiewicach.

Kampania wykorzystuje fakt, że w radiowym bloku reklamowym dominują reklamy leków. Każdy z trzech spotów radiowych naśladuje inny styl reklamy medycznej. Jest tu testimonial zadowolonego pacjenta, krótki dialog oraz reklama oparta o efekty 1 z 2 dźwiękowe, czyli wszystko to, co słyszymy w każdej przerwie reklamowej. Dodatkowo, aktorzy, którzy użyczyli swoich głosów w kampanii, często sami występują w reklamach leków.

Kampanię przygotowała nowa na rynku agencja Must Be Loud oraz studio Głośno. Muzykę skomponował Marcin Mirowski. W spotach zagrali znani aktorzy: Anna Apostolakis, Dagmara Bąk, Konstancja Dangel, Piotr Makowski, Grzegorz Pawlak, Dominic Chambers oraz Sean Palmer.

Must Be Loud to agencja założona przez Martę Samsonov i Mateusza Książka. Oboje z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku oferują tworzenie i implementację pomysłów, obok których nie da się przejść obojętnie. Niezależnie od medium.

Chcemy zatrzymywać uwagę ludzi. Lubimy humor i zaskoczenie, czego w polskiej reklamie bardzo brakuje – mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny agencji. Odbiorcy, którzy usłyszeli spoty w radiu sami szukali ich potem w internecie, by się nimi podzielić w mediach społecznościowych. Oczywiście były też osoby, którym np. nie podobał się odgłos chrapania czy sam pomysł, ale nawet oni, nie pozostali obojętni i po wysłuchaniu spotu poświęcili czas, by do nas napisać.

Skuteczność kampanii potwierdzają liczby. Ilość wejść na stronę, do której odwołują spoty, wzrosła o 20%. Trzykrotnie wzrosła ilość zapytań o adopcje. Spoty emitowane są od połowy kwietnia do końca lipca na antenach TOK FM, Radia ZET, oraz Meloradio. Agencja Must Be Loud dziękuje rozgłośniom, które udostępniły czas antenowy oraz wszystkim twórcom za talent i zaangażowanie.

Link do kampanii: https://vimeo.com/269628297

Must Be Loud to nowa agencja na rynku. Dostarcza pomysły, których nie da się zignorować. Kreacja i strategia są kluczowymi kompetencjami Must Be Loud. Egzekucja, zawsze pod nadzorem agencji, oparta jest o sieć sprawdzonych partnerów: domów produkcyjnych i mediowych, studiów dźwiękowych i software housów.

Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! zajmuje się walką o poprawę losu zwierząt. Aby osiągnąć ten cel, działa na bardzo różnych polach – od reagowania w przypadkach znęcania się nad zwierzętami i prowadzenia spraw w sądach przeciwko ich oprawcom przez szkolenia w instytucjach państwowych aż po prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę kampanii i akcji informacyjnych propagujących etyczne traktowanie zwierząt. Prowadzi schronisko dla bezdomnych zwierząt. Zachęca też do adopcji zwierząt oraz piętnuje niehumanitarne i nieetyczne praktyki firm i osób prywatnych.

 

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...