Pierwszy taki projekt w Polsce. Kibice Legii utworzyli mistrzowską mozaikę przy Ł3

Informacja Prasowa - 25.07.2017
105

Pierwszy taki projekt w Polsce. Kibice Legii utworzyli mistrzowską mozaikę przy Ł3

Dzięki wsparciu Głównego Sponsora Legii Warszawa, Fortuna zakłady bukmacherskie, na stadionie przy Łazienkowskiej 3 zawisły mistrzowskie mozaiki. Tworzą je zdjęcia kibiców, którzy pokazują swoje wsparcie dla Legii w drodze do mistrzostwa. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Kibice oficjalnie stali się częścią domu ich ulubionej drużyny i zarazem częścią historii. Mozaika układa się w projekt wybrany przez przesyłających swoje zdjęcie fanów: oprawę „Mistrz Polski 2017” z wygranego 2:0 majowego meczu z Lechem Poznań. Zdjęcia przedstawiające, jak kibicowali Wojskowym w drodze do trzynastego triumfu ligowego, kibice mogli przesyłać do 30 czerwca. Na stronie www.SprzyjamyLegii.pl zarejestrowało się kilkuset najwierniejszych fanów Legii. Zebrane fotografie posłużyły do stworzenia mistrzowskiej mozaiki, która zawisła na stadionie przy Łazienkowskiej 3.

To kolejna akcja skierowana do kibiców Legii Warszawa, zorganizowana przez Głównego Sponsora klubu. Dzięki Fortuna zakładom bukmacherskim najbardziej kreatywni kibice mistrza Polski mieli okazję polecieć z drużyną na zimowe zgrupowanie do Hiszpanii, podczas meczu z Lechem Sponsor podarował stadionowym gościom okolicznościowe koszulki, a w dniu premiery nowych strojów Legii Warszawa rozdał kilkadziesiąt trykotów na sezon 2017/18. Dodatkowo, Fortuna organizuje spotkania z Legionistami w ramach cyklu B(L)iżej Legii, w którym ostatnio wzięli udział m.in. Vadis Odjidja-Ofoe, Arkadiusz Malarz, Guilherme czy trener Jacek Magiera.

„Zaczynamy właśnie swój czwarty sezon u boku aktualnych mistrzów Polski. W tym czasie wiele razem wygraliśmy i chcemy dziś razem z klubem podziękować fanom za okazane wsparcie w okresie największych sukcesów. W rozpoczętym w grudniu okresie obowiązywania nowego kontraktu, kibice stanowią centrum naszej uwagi. Chcemy rozbudzać ich pasję do piłki i razem z nimi dzielić się emocjami, które generuje ten sport” – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna zakłady bukmacherskie.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...