Rozgrywki AliExpress Cup można było śledzić na kanale friendlyfirepl na Twitch’u, a także bezpośrednio na stronie Live.aliexpress.com. Wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Działania promocyjne obejmowały nie tylko publikacje twórców internetowych w mediach społecznościowych, ale także kampanię display, artykuły w mediach oraz inne aktywności. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów odsłon. Za dobór influencerów, opracowanie strategii, organizację oraz koordynację projektu odpowiedzialna była agencja influencer marketingowa GetHero. Wsparciem merytorycznym i obsługą techniczną turnieju turnieju zajęły się natomiast GryOnline.
Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń
Informacja Prasowa - 10.05.2021
string(130) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/05/1BDF72FB-E5E7-4EFD-B25F-84F22F9126DF-1200x500.jpeg');"
string(104) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/05/1BDF72FB-E5E7-4EFD-B25F-84F22F9126DF-1200x500.jpeg"
Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń
Pierwszy AliExpress Cup cieszył się dużym zainteresowaniem, generując kilka milionów wyświetleń
W kwietniu zakończył się pierwszy w historii turniej esportowy zorganizowany przez AliExpress z okazji 11. urodzin platformy. W zmaganiach Counter-Strike: Global Offensive wzięło udział 640 polskich zawodników, a wszystkie transmisje odnotowały łącznie ponad 400 tysięcy odsłon. Wszystkie treści związane z turniejem odnotowały kilka milionów wyświetleń. Projekt zrealizowała agencja GetHero we współpracy z GryOnline.
W dniach od 12 marca do 2 kwietnia 2021 roku odbył się AliExpress Cup. Był to pierwszy w historii tej platformy turniej esportowy zorganizowany z okazji 11. urodzin. W rozgrywkach CS:GO wzięło udział 640 zawodników, zrzeszonych w 128 zespołach. Był to limit uczestników, który osiągnięto już kilka godzin po rozpoczęciu oficjalnej rejestracji na turniej. W ramach zawodów uczestnicy rywalizowali także z drużynami, na których czele stanęli popularni Youtuberzy – Katarzyna “Fusialka” Bożek oraz Mateusz “MiniMajk” Krzyżanowski. Wspomniani członkowie Ekipy promowali wydarzenie na platformie YouTube oraz swoich profilach na Instagramie.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...