Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu
Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Celem imprezy jest nie tylko wyłonienie najlepszego w Polsce autora treści, ale przede wszystkim szerzenie wiedzy i komunikacji marketingowej. Udział w konkursie jest bezpłatny.
Konkurs składa się z dwóch etapów: wyborów internetowych i głosowanie jury. Aby wyrównać szanse, uczestnicy mogą startować w Mistrzostwach w dwóch kategoriach: Freelancer oraz Firma. Każdy z nich powalczy o prestiżowe nagrody, którymi są: tytuł najlepszego autora, nagrody pieniężne (1500 zł dla Firmy oraz 2500 zł dla Freelancera) oraz pakiet reklam i szeroka promocja. Imprezę uzupełnią efektywne warsztaty. Myśląc o dystrybucji contentu, organizatorzy postanowili dzielić się tym, co najlepsze i wartościowe. W związku z tym część uzyskanych przychodów zostanie przeznaczone na cele charytatywne.
Zgłoszenia przyjmowane są do 30 września 2016 r., a wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie: http://mistrzostwacontent.pl/
Portal publicrelations.pl jest patronem medialnym konkursu.