Pierwsza w Polsce agencja marketingowa skupiona wokół idei zrównoważonego rozwoju

Informacja Prasowa - 03.08.2020
260

Pierwsza w Polsce agencja marketingowa skupiona wokół idei zrównoważonego rozwoju

POWSTAŁA PIERWSZA W POLSCE AGENCJA MARKETINGOWA SKUPIONA WOKÓŁ IDEI ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

„All Hands” powstało z przekonania, że marketing może być narzędziem pozytywnej zmiany. Twórcy agencji to doświadczone osoby z kręgu biznesu i organizacji pozarządowych. Agencja zajmie się opracowaniem, wdrożeniem oraz realizacją strategii dla firm, które chcą przedefiniować swoje cele marketingowe i być konkurencyjnymi w czasach dynamicznych zmian. Misja All Hands to tworzenie przyszłości, w której sukces biznesu jest odzwierciedleniem dbałości o potrzeby otoczenia, a sławę i uznanie przynoszą projekty zmieniające świat na lepsze. Agencja głęboko wierzy w to, że markom opłaca się bycie etycznymi, a marketing może być nośnikiem uniwersalnych wartości.

Założycielem oraz CEO agencji jest Paweł Sławski, przez ostatnie dwa lata pracujący jako partner zarządzający agencji Arskom, wcześniej związany był zawodowo m.in. z Ringier Axel Springer Polska. Sławski był również redaktorem naczelnym międzynarodowego magazynu dla ojców „Fathers” oraz wykładowcą akademickim, m. in. w zakresie relacji z mediami.

„All Hands to spełnienie wizji firmy, która skupia doświadczenie najlepszych ekspertów i dzięki ich wiedzy pomaga markom myśleć innowacyjnie – z dbałością o najwyższe etyczne standardy oraz odpowiedzialność swojego biznesu w każdym wymiarze. Myślę, że przyszedł moment na to, żeby połączyć swoje doświadczenie zawodowe z wartościami, w które wierzę. Osoby, które dołączyły do tej inicjatywy to dla mnie najwyższy znak jakości. Marketing produktów i usług wymaga obecnie nowego podejścia a my bardzo chcemy w tym pomagać ” – podkreśla Sławski.

W roli Head of Strategy do agencji dołącza Dobrosława Gogłoza, która jest współautorką sukcesu jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Założone przez nią stowarzyszenie Otwarte Klatki w ciągu kilku lat przekształciło się w międzynarodową organizację działającą w kilkunastu krajach i zatrudniającą ponad sto osób. Gogłoza ma wiele lat doświadczenia w budowaniu strategii organizacji i kampanii komunikacyjnych, tworzeniu misji i wizji oraz efektywnych struktur organizacyjnych. Swoją wiedzą dzieliła się z firmami i organizacjami pozarządowymi związanymi z wieloma ruchami społecznymi, działającymi na różnych kontynentach.

„Chcemy połączyć rozumienie tego jak ważne i trudne wyzwania stoją przed ludzkością z głęboką wiarą w to, że zmiana na lepsze jest możliwa. Czasami ta zmiana będzie miała formę radykalnych przeobrażeń, dużo częściej – małych kroków. Ważne jest jednak, żeby podjąć wspólny wysiłek, w wyniku którego pozostawimy świat zdecydowanie lepszym niż go zastaliśmy” – mówi Dobrosława Gogłoza.

Funkcję Head of Corporate Sustainability obejmuje Włodzimierz Gogłoza, który jest doktorem nauk prawnych, specjalistą w zakresie prawa w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwami oraz współautorem popularnego podręcznika do historii myśli organizatorskiej. Wykładał w kraju i zagranicą, a jego teksty były tłumaczone na wiele języków. Swoimi umiejętnościami analitycznymi oraz wiedzą z zakresu zarządzania od wielu lat dzieli się z organizacjami pozarządowymi.

“Liczne analizy jednoznacznie wskazują, że firmom opłaca się być etycznymi. Największe sukcesy odnoszą dziś podmioty, których identyfikacja opiera się nie na tym co sprzedają, lecz do czego dążą lub za czym się opowiadają. Inspirująca misja będąca wyrazem autentycznych pasji ułatwia pozyskiwanie i utrzymywanie klientów. Jest ona także niezbędna dla utrzymania wysokiego zaangażowania pracowników, zwłaszcza w Polsce, która w świetle Global Purpose Index należy do światowej czołówki krajów wysokiego zorientowania pracowników na cele.  Skuteczna komunikacja idei przyświecających firmom winna być więc kluczowym elementem każdej strategii biznesowej.” – ocenia Włodzimierz Gogłoza.

W All Hands utworzono również stanowisko Head of Creative, które obejmie Patryk Bugajski. Bugajski przez wiele lat pracował w korporacjach, by w końcu zająć się produkcją video. Przez ponad dwie dekady aktywnie działał w środowisku kultury alternatywnej, ma doświadczenie w pracy z organizacjami biznesowymi, pozarządowymi i międzynarodowymi instytucjami kultury – od Amnesty International, przez European Investment Bank Institute i British Council aż po Skanska. Bardzo dobrze czuje się w tematach sportowych i społecznych – w kampanii Jasna Strona Mocy odpowiedzialny jest za jej wizualną stronę, przez wiele lat współpracował z największym klubem sportów walki w Warszawie – Academia Gorila. Jest autorem wielu internetowych serii dokumentalnych, materiałów promocyjnych, relacji z wydarzeń i podsumowujących kampanie.

„Byłem świadkiem wystarczająco ważnych przemian społecznych, aby uwierzyć w to, że każda kolejna jest możliwa. Wiele z nich dzieje się na naszych oczach. Tempo procesów jest szalone i często budzi obawy, przez co uruchamia mechanizmy wyparcia i oporu. Rzeczywistość jednak jest bezlitosna – dzisiaj płacimy za decyzje z przeszłości, więc musimy wybierać znacznie mądrzej, nawet jeżeli często oznacza to wymyślenie siebie na nowo. To wspaniałe, że dzisiaj marki są ciągle weryfikowane przez swoich odbiorców. Finalny produkt obchodzi konsumentów coraz więcej – gdzie i jak powstał, kto i w jakich warunkach go wytworzył. Kto właściwie stoi za danym brandem i po której stronie historii się opowiada? Mamy w rękach narzędzia do komunikacji, których nie miały wcześniejsze pokolenia. Inspirujemy się pracą wielu innowatorów, aktywistów i wizjonerów. Działamy na pograniczu kilku światów. To wspaniałe uczucie widzieć jak wszystkie ręce piszą wspólną historię” – mówi Bugajski.

All Hands mocno stawia na produkcję własnych treści eksperckich – „w krótkim czasie planujemy być mocnym głosem w dyskusjach, które są przedmiotem działania naszej firmy” – mówi Włodzimierz Gogłoza. Agencja planuje również przekazywać część swojego rocznego zysku na skuteczne organizacje działające w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...