Pierwsza kampania GREY GROUP POLAND dla PLL LOT
Rozpoczęła się pierwsza od 2012 r. kampania Polskich Linii Lotniczych LOT, dzięki której przewoźnik chce dotrzeć do klientów w Polsce i za granicą. Autorem i producentem jest agencja GREY Group Poland
W ostatnich latach LOT przeszedł wiele pozytywnych zmian. Przewoźnik zmodernizował flotę, której podstawą są dziś nowoczesne samoloty Boeing 787 Dreamliner, rozbudował siatkę połączeń o nowe loty krótko- i długodystansowe (np. do Tokio, Seulu i Los Angeles), a także znacząco podniósł standard obsługi pasażerów.
Kampania zatytułowana „Bądź Gościem naszych najlepszych pilotów” ma na celu zwrócenie uwagi na powyższe zmiany, których efektem jest poprawa komfortu i wygody pasażerów. Podkreśla doświadczenie i profesjonalizm załóg LOT-u, a także polską gościnność, z którą pasażerowie spotykają się na jego pokładach. Dodatkowo, nowa kampania podkreśla, że LOT to przewoźnik godny zaufania, firma z tradycjami i wizytówka dynamicznie rozwijającego się kraju.