Piątek i Smykla Creative Team Headami w Focus Media Group

Informacja Prasowa - 26.02.2019
153

Piątek i Smykla Creative Team Headami w Focus Media Group

Piątek i Smykla Creative Team Headami w Focus Media Group

Aleksander Piątek i Łukasz Smykla awansowali w Focus Media Group na nowo utworzone stanowiska Creative Team Headów. Powstały one w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich, łączących kompetencje z obszarów: ATL, BTL i digital.

W 2018 roku przyjęliśmy nową strategię rozwoju agencji. Jednym z jej założeń jest zwiększenie efektywności, by zapewnić klientom jak najwyższy poziom obsługi. Środkiem do osiągniecia tego celu było m.in. stworzenie zespołów klienckich. Zarządzanie pracą, należących do nich działów kreatywnych, powierzyliśmy starannie wybranym Creative Team Headom. Wierzę, że Aleksander i Łukasz doskonale sprawdzą się w tych rolach, a przyjęty model pracy przyniesie wymierne korzyści naszym klientom oraz pracownikom – powiedział Rafał Kupidura, Prezes Focus Media Group.

Aleksander Piątek rozpoczął pracę w Focus Media Group 3 lata temu jako Art Director. Zajmował się tworzeniem kreacji oraz koncepcji kampanii reklamowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Na nowym stanowisku zakres jego obowiązków poszerzył się o koordynację pracy zespołu kreatywnego, realizującego działania dla klienta z sektora finansowego. W branży reklamowej pracuje od 7 lat. Wcześniej był związany m.in. z FaceAddicted (obecnie F11 Agency), Mindshare Polska oraz Noble Securities. Brał udział w realizacji projektów dla marek, takich jak: Grolsch, Plus, Pudliszki, Reebok oraz Smyk. W 2016 roku został laureatem polskiej edycji konkursu Eurobest Young Creatives w kategorii YC Integrated.

 Łukasz Smykla z Focus Media Group jest związany niemal od początku istnienia agencji, czyli od 15 lat. Najpierw pracował jako Graphic Designer, by z czasem awansować na stanowisko Art Directora. W ostatnich latach pełnił rolę Senior Art Directora, za sprawą której sprawował nadzór kreatywny nad projektami tworzonymi dla Nationale-Nederlanden oraz VELUX. Na nowym stanowisku koordynuje również pracę zespołu kreatywnego, dedykowanego klientom z sektorów deweloperskiego i retail. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: ABB, Adidas, Bonarka City Center, Colgate-Palmolive, Finlandia, Jack Daniel’s, Mercure Hotels, Nivea, Polsat, SOS Wioski Dziecięce, PZU i wielu innych. Zanim dołączył do Focus Media Group przez ponad 6 lata pracował m.in. w: ID Advertising, White Cat Studio, GSZ Studio, Hell Advertising oraz Wizard. Jeden ze współrealizowanych przez niego projektów w 2018 roku otrzymał 3 nagrody w konkursie POS STARS – GRAND PRIX, Nagrodę Główną w kategorii POS Event i Nagrodę Publiczności.

 

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...