Piąte urodziny More Bananas
Krakowska agencja już pięć lat pomaga firmom zwiększać zaangażowanie ich klientów, edukuje, doradza i projektuje pozytywne doświadczenia.
– Właśnie dlatego najważniejszym punktem naszych urodzin, będzie dzielenie się wiedzą. Zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu — mówi Ania Ledwoń, creative owner
w More Bananas.
Agencja zaczynała w 2016 od social media marketingu i do tej pory jest to główna sfera jej działania. Oprócz największych kanałów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, działa także na Pintereście, Twitterze, LinkedInie, TikToku i Clubhouse.
– „Bananowa wizja rozwoju” to w skrócie: być najbardziej efektywną, ale i kreatywną agencją reklamową w Polsce, która opiera swoje działania na szczerości i stałym podnoszeniu kompetencji pracowników, komunikując się żartobliwie, błyskotliwie, w oparciu o fakty, transparentnie, prostym językiem, ale z szacunkiem — podsumowuje Sławomir Nowak, CEO More Bananas.
Obecne specjalizacje agencji to także influencer marketing, aktywacje konsumenckie, kampanie reklamowe, audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy.
– Pięć lat doświadczenia dało nam kompetencje, aby realizować złożone projekty komunikacyjne, w tym komunikacji wewnętrznej oraz działania employer brandingowe. Klientom oferujemy także szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia – wylicza Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.
Podczas konferencji przewidziano dwanaście prelekcji:
- Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
- Piksel Facebooka – czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
- Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
- Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
- Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C
oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha) - Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
- Grywalizacja marketingu (Kuba Łowczowski)
- Social Media a zdrowie psychiczne – smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
- Marka pracownika to twoja marka – dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
- Monitoring mediów – korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
- Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
- Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar).