Phil Nelson awansuje na stanowisko Chief Operating Officer w CNN International Commercial

Informacja Prasowa - 30.04.2019
155

Phil Nelson awansuje na stanowisko Chief Operating Officer w CNN International Commercial

Phil Nelson objął stanowisko Chief Operating Officer (COO) w CNN International Commercial (CNNIC) i będzie odpowiedzialny za codzienne działania operacyjne oraz międzynarodowy rozwój stacji.

Jako dyrektor ds. operacyjnych Phil Nelson będzie nadzorował realizację strategii rozwoju biznesu, finanse, planowanie strategiczne, sprzedaż międzynarodową, a także sprzedaż treści i ich licencjonowanie. Ponadto będzie odpowiedzialny za relacje CNN z ponad 300 partnerami tworzącymi treści cyfrowe, transmisje oraz reklamy zewnętrzne w lokalnych kanałach CNN, a także liniach lotniczych oraz hotelach, które udostępniają materiały CNN na żywo lub na żądanie.

Poprzednio Nelson był dyrektorem zarządzającym w Turner North Asia oraz South Asia Pacific. Nadzorował wszystkie aspekty działalności firmy Turner w tych regionach, łącznie z dystrybucją CNN International. Ponadto odgrywał kluczową rolę w pozyskiwaniu lokalnych partnerów dla CNN Indonesia oraz CNN Philippines. Od momentu dołączenia do zespołu firmy Turner w 2010 roku, Nelson pełnił również inne funkcje związane z rozwojem biznesowym oraz planowaniem strategicznym. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w zakresie usług cyfrowych w spółce AOL, został dyrektorem zarządzającym w azjatyckim oddziale tej firmy. Co więcej, otrzymał tytuł MBA na Uniwersytecie Harvarda, a przed rozpoczęciem pracy w sektorze korporacyjnym, był dowódcą w Marynarce wojennej USA.

Nelson tym samym dołączy do kadry kierowniczej CNNIC i bezpośrednio będzie odpowiadać przed jego prezesem – Ranim Raadem. W najbliższym czasie będzie pracował z biura w Singapurze i ściśle współpracował zarówno z innymi oddziałami CNN i WarnerMedia, jak i kluczowymi dla CNNIC siedzibami w Hong Kongu, Singapurze, Londynie oraz Miami.

Działalność CNNIC stale się rozwija od czasów powstania w 2013 roku, szczególnie
w kierunku optymalizacji przychodów, a także współpracy partnerskiej i komercyjnej, co można zaobserwować w naszej dynamicznej ofercie treści i produktów. Phil dołącza
w ważnym dla nas momencie, gdy wchodzimy w kolejny rozdział nowego zarządzania firmą, w którym wszystkie operacyjne, strategiczne oraz niezwiązane z reklamą przychody znajdą się pod jego kierownictwem. Phil wyróżnił się dużymi osiągnięciami w firmie Turner i z pewnością wniesie zdobyte doświadczenie w biznesie, a także świeże spojrzenie do CNNIC
– powiedział Rani Raad, prezes CNNIC.

Po wielu udanych oraz angażujących latach w Turner Asia, cieszę się, że moim kolejnym krokiem w rodzinie WarnerMedia jest marka CNN. CNNIC wykonał godny uwagi krok, wprowadzając innowacje oraz dostosowując swoją działalność, w celu uzyskania przewagi nad konkurencją w czasie decydujących zmian, które zachodzą w branży wiadomości i mediów. Mam nadzieję, że przyczynię się do sukcesu CNNIC w najbliższych latach – mówi Phil Nelson.

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...