PGE przeprasza i zmienia hasło kampanii związanej z Powstaniem Warszawskim

Redakcja PR - 02.08.2017
151

PGE przeprasza i zmienia hasło kampanii związanej z Powstaniem Warszawskim

Rzecznik PGE, Maciej Szczepaniuk przeprosił na twitterze za kampanię „Poświęcenie to wielka energia” związaną z Powstaniem Warszawskim. Nie chcieliśmy nikogo urazić. Wspólnie z agencją reklamową, autorem kampanii, PGE zmienia jej hasło na „Wspieramy pamięć o bohaterach” – czytamy na profilu rzecznika.

 



 
pge1

 

Za ostro skrytykowaną akcję odpowiada agencja K2 – potwierdził to Maciej Szczepaniuk. Agencja na razie nie komentuje i nie tłumaczy swojej „wpadki”.

 


— Maciej Szczepaniuk (@RzecznikPGE) 1 sierpnia 2017

 

PGE tłumaczyło, że na zdjęciu, które jest motywem przewodnim tej odsłony kampanii, widnieje wizerunek członka grupy rekonstrukcyjnej, a nie historyczny uczestnik Powstania Warszawskiego. Członkowie grup rekonstrukcyjnych mają występować w kolejnych odsłonach kampanii.

Jeśli nie to fake grafika, a chciałbym wierzyć, że jest …. (?) to mamy dość duży problem. Polega on na tym, że dla polskiego świata marketingu nie ma żadnych świętości – komentował Jerzy Ciszewski akcję „Poświęcenie to wielka energia”.

Czytaj więcej:

PGE wykorzystało Powstanie Warszawskie w kampanii. Dla polskiego świata marketingu nie ma żadnych świętości

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...