PGE przeprasza i zmienia hasło kampanii związanej z Powstaniem Warszawskim
Rzecznik PGE, Maciej Szczepaniuk przeprosił na twitterze za kampanię „Poświęcenie to wielka energia” związaną z Powstaniem Warszawskim. Nie chcieliśmy nikogo urazić. Wspólnie z agencją reklamową, autorem kampanii, PGE zmienia jej hasło na „Wspieramy pamięć o bohaterach” – czytamy na profilu rzecznika.
Nie chcieliśmy nikogo urazić. Wspólnie z agencją reklamową, autorem kampanii, #PGE zmienia jej hasło na „Wspieramy pamięć o bohaterach”.
— Maciej Szczepaniuk (@RzecznikPGE) 1 sierpnia 2017
Za ostro skrytykowaną akcję odpowiada agencja K2 – potwierdził to Maciej Szczepaniuk. Agencja na razie nie komentuje i nie tłumaczy swojej „wpadki”.
K2. Wybrana w przetargu zgodnie z PZP.
— Maciej Szczepaniuk (@RzecznikPGE) 1 sierpnia 2017
PGE tłumaczyło, że na zdjęciu, które jest motywem przewodnim tej odsłony kampanii, widnieje wizerunek członka grupy rekonstrukcyjnej, a nie historyczny uczestnik Powstania Warszawskiego. Członkowie grup rekonstrukcyjnych mają występować w kolejnych odsłonach kampanii.
Jeśli nie to fake grafika, a chciałbym wierzyć, że jest …. (?) to mamy dość duży problem. Polega on na tym, że dla polskiego świata marketingu nie ma żadnych świętości – komentował Jerzy Ciszewski akcję „Poświęcenie to wielka energia”.
Czytaj więcej: