P&G zaprasza do udziału w drugiej edycji „CEO Challenge”

Piotr Rogacki - 14.03.2017
259

Procter & Gamble rzuca wyzwanie najlepszym studentom. Rusza program „CEO Challenge”

Procter & Gamble rzuca wyzwanie najlepszym studentom. Druga edycja programu „CEO Challenge” umożliwia sprawdzenie się w roli menedżera zarządzającego marką przynoszącą zyski w wysokości ponad miliarda dolarów rocznie. Polscy studenci będą rywalizować z rówieśnikami z 27 krajów europejskich.

Stawką jest wyjazd do siedziby głównej Gillette w Bostonie, gdzie zwycięzcy będą mogli przyjrzeć się codziennej pracy globalnego zespołu kierującego marką. Konkurs to także szansa, by czerpać od doświadczonych liderów P&G i być może w przyszłości stać się jednym z nich.
P&G

„CEO Challenge” to więcej niż rozwiązanie standardowego case study. Uczestnicy staną przed wyzwaniem stworzenia kompleksowej strategii wejścia na rynek nowej maszynki Gillette. Wcielając się w role menedżerów, będą tworzyć plan zawierający wszystkie elementy niezbędne do wprowadzenia go do sprzedaży: od identyfikacji potrzeb i analizy zachowań konsumentów, przez projekt kampanii marketingowej, plan skutecznej strategii sprzedaży i logistyki, po zarządzanie finansami przedsięwzięcia.

Strategiczne myślenie biznesowe, umiejętność pracy w grupie,  predyspozycje do bycia liderem, zdolność do podejmowania ryzyka i decyzji – to tylko niektóre z cech, które przydadzą się uczestnikom programu.

Doświadczeni menedżerowie Procter & Gamble będą towarzyszyć uczestnikom w trakcie konkursu, służąc radą i dzieląc się doświadczeniem. Zwycięzców wyłoni jury złożone z kadry zarządzającej P&G. Wyjadą oni do siedziby głównej Gillette w Bostonie, gdzie będą przyglądać się pracy globalnego zespołu zarządzającego marką, zobaczą, jak tworzy się strategie i planuje wejście nowości na rynek.

Program „CEO Challenge” skierowany jest do studentów 4. i 5. roku, m.in. z Polski, Czech i Węgier. Aby powalczyć o wyjazd do Bostonu, należy przejść następujące etapy:

  1. Rejestracja na stronie www.pgceochallenge.eu do 16 marca i udział we wstępnej selekcji.
  2. Rozwiązanie zadania biznesowego i rozmowa rekrutacyjna online z menedżerem.
  3. Półfinał w Warszawie, gdzie najlepsi kandydaci będą prezentować rozwiązania case study przed zarządem P&G w Europie Centralnej.
  4. Finał w Genewie, w którym najlepsi reprezentanci całej Europy staną do rywalizacji o nagrodę główną – tygodniowy pobyt w siedzibie głównej Gillette w Bostonie.

Ze szczegółami można zapoznać się na stronie: www.pgceochallenge.eu.

Comments

comments

259
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...