Pezet łączy tradycyjne nośniki z SM w nowej kampanii promującej album „Muzyka Współczesna”

Informacja Prasowa - 24.10.2019
45

Pezet łączy tradycyjne nośniki z SM w nowej kampanii promującej album "Muzyka Współczesna"

W zeszłym tygodniu, w Warszawie, pojawiły się billboardy promujące album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej. 

Udało Wam się odnaleźć wszystkie 10 cytatów umieszczonych na billboardach? Mam nadzieję, że tak. Na billboardach, w lewym dolnym rogu znajdziecie wskazówki, które pomogą Wam w odgadnięciu dziesięciu haseł. Wejdźcie na stronę  http://m.me/pezet81, postępujcie zgodnie z instrukcjami Bota, a może uda Wam się zgarnąć zaproszenie na wyprzedany koncert na Torwarze 19 grudnia. Macie czas do niedzieli do północy. Dobrej zabawy! – poinformował Pezet.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions. Za kreację nośników i egzekucję działań BTL oraz digital odpowiada New Zenith Promotion. Chatbot dostarczyło Infinity Horizon.

Najnowszy album Pezeta „Muzyka Współczesna” ukazał się 27 września. Na pięć dni przed premierą wydawnictwo uzyskało status złotej płyty. Album zapowiadały single: „Obrazy Pollocka” (https://youtu.be/uRIdbqHpqzk), „Intro” (https://youtu.be/8JCHKvXINmQ) oraz „Gorzka woda” (https://youtu.be/wkE9h7Ljfo4). Pezet zagra jedyny koncert promujący wydawnictwo 19 grudnia w hali COS Torwar w Warszawie. Bilety na wydarzenie wyprzedały się w niespełna 15 minut.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...