Peroni Libera 0.0% i Aston Martin Cognizat

Informacja Prasowa - 25.02.2021
245

Peroni Libera 0.0% i Aston Martin Cognizat

PERONI LIBERA 0.0% I ASTON MARTIN COGNIZANT

ZESPÓŁ FORMUŁY 1 OGŁASZA WIELOLETNIE PARTNERSTWO 

Połączenie dwóch kultowych marek wyznających wspólne wartości: pasję, talent i uczciwość, to partnerstwo, które wprowadza stylową i aspiracyjną markę piwa bezalkoholowego Peroni Libera 0.0% na rynek globalny.

Wiadomość o podpisaniu umowy ogłoszono tuż przed tegorocznym startem Mistrzostw Świata Formuły 1, w których do rywalizacji powróci bardzo wyczekiwany zespół Aston Martin Cognizant Formula One™️.

Partnerstwo to wpisuje się w ambicje spółki macierzystej Asahi Europe & International (AEI) związane z promocją odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz dążeniem do osiągnięcia 20% udziału produktów bezalkoholowych w portfolio AEI do 2030 r. Peroni Libera 0.0% zachęca konsumentów do korzystania z każdej chwili życia – bezpiecznie i w dobrym stylu, do picia mniej, ale lepiej, poprzez zapewnienie produktu pasującego do każdego stylu życia.

Piwo Peroni Libera 0.0% będzie serwowane nowym i obecnym konsumentom na prestiżowych imprezach w ramach globalnego kalendarza Formuły 1, w tym na każdym wyścigu Grand Prix w samochodzie kempingowym zespołu Aston Martin Cognizant Formula One™️, a także podczas stylowych imprez w centrum miast.

Peroni Libera 0.0%, włoska marka piwa bezalkoholowego super premium od Peroni Nastro Azzurro podpisała wieloletnią umowę partnerską z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One Team™.

To nowe partnerstwo jest początkiem globalnego debiutu Peroni Libera 0.0% jako stylowej i aspiracyjnej marki piwa bezalkoholowego i zbiega się w czasie z przygotowaniami zespołu Aston Martin Cognizant Formula One™️ do wyczekiwanego od 61 lat powrotu do świata Formuły 1.

Peroni Libera 0.0% będzie centralnym punktem partnerstwa prezentującym ten bezalkoholowy produkt pełnej pasji globalnej publiczności. Piwo Peroni Libera 0.0% będzie serwowane na prestiżowych imprezach w ramach globalnego kalendarza Formuły 1, w tym na każdym wyścigu Grand Prix w samochodzie kempingowym zespołu Aston Martin Cognizant Formula One™️ oraz podczas stylowych imprez w centrum miast.

Partnerstwo to odgrywa kluczową rolę w realizacji ambicji spółki macierzystej Peroni – Asahi Europe & International, która dąży do osiągnięcia 20% udziału produktów bezalkoholowych w jej portfolio do 2030 r.

Peroni Libera 0.0%, warzone z włoską pasją i talentem, to świeże i orzeźwiające piwo nie zawierające alkoholu. Doskonały smak zawdzięcza wyjątkowej recepturze bazującej na włoskiej kukurydzy Nostrano dell‘Isola.

Logo Peroni Libera 0.0% z dumą zajmie miejsce na karoserii bolidu Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team w 2021 oraz na strojach zespołu w całym sezonie, które zostaną zaprezentowane światu w środę 3 marca br.. Partnerstwo to doskonale wpisuje się w ambicję AEI związaną z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu i wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na napoje bezalkoholowe. Peroni Libera 0.0% zachęca konsumentów do korzystania z każdej chwili życia – bezpiecznie i w dobrym stylu – jednocześnie zachęcając do picia mniej, ale lepiej.

Marka połączy także siły z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One™️ przy realizacji sezonowej kampanii contentowej, łączącej zespół i sport, angażującej fanów Formuły 1 i  publicznośćprzybliżając im najbardziej inspirujące momenty ze świata Formuły 1.

W pierwszym, opublikowanym dzisiaj, filmie kierowcy Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team Sebastian Vettel i Lance Stroll ujawniają swoją pasję i motywacje do odnoszenia największych sukcesów w najważniejszym sporcie motorowym.

Lawrence Stroll, prezes Aston Martin Cognizant Formula One™ Team:

Z radością witamy Peroni Libera 0.0% w rodzinie Aston Martin Cognizant Formula One™️ i cieszymy się, że dwie tak wspaniałe marki wchodzą w partnerstwo na samym początku historycznego powrotu zespołu Aston Martin do globalnych wyścigów na najwyższym poziomie po 61 latach nieobecności. To partnerstwo doda zespołowi skrzydeł przed startem nowego sezonu i jest okazją do połączenia sił dwóch kultowych marek w niezwykłej przygodzie w świecie Formuły 1. Nie możemy się doczekać włączenia Peroni Libera 0.0% do naszego zespołu i realizacji ambicji marki w obszarze globalnego rozwoju za sprawą platformy Formuły 1.

Richard Ingram, dyrektor ds. globalnych marek w Asahi Europe & International:

To przełomowy moment dla Peroni Libera 0.0% i okazja do przybliżenia konsumentom naszej marki piwa bezalkoholowego za sprawą platformy Formuły 1. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One™️, tworzymy sojusz dwóch kultowych marek z fantastycznymi synergiami w zakresie stylu, dziedzictwa i pasji. Zdrowie i dobre samopoczucie pozostają motorem napędowym innowacji w kategorii piwnej, a to partnerstwo podniesie świadomość marki Peroni Libera 0.0%, sprawiając, że będzie ona pierwszym wyborem ludzi poszukujących bezalkoholowej opcji w ramach zbalansowanego stylu życia. Z niecierpliwością czekamy na okazję do opowiedzenia światu tej historii podczas tegorocznego sezonu Formuły 1 i w kolejnych latach.

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...