Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce

Informacja Prasowa - 25.10.2019
278

Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce

Jury konkursu Global Vanguard Award przyznało tytuł Best Integrated Campaign za kampanię reklamową dla supermarketu online Frisco.pl, którą polski oddział agencji Performics przygotował w modelu Power of One wspólnie z agencjami Zenith, LiquidThread i departamentem Data Science Publicis Groupe.

Performics prowadzi działania dla Frisco.pl od prawie 4 lat, generując wspólnie z klientem coroczne wzrosty sprzedaży i nowych użytkowników. W swoich kampaniach digital wykorzystuje przede wszystkim badania zachowań użytkowników oraz prowadzi ścisłą współpracę z innymi agencjami Publicis Groupe, dostarczając klientowi pełen zakres usług i kompetencji marketingowych.

– Nasze tegoroczne działania dla Frisco.pl, zrealizowane w modelu Power of One, zostały docenione przede wszystkim za strategię komunikacji i taktykę działań reklamowych, wspierane zaawansowaną analityką. Sukces kampanii opiera się na synchronizacji danych, działań mediowych oraz połączeniu najwyższych kompetencji agencji Performics, Zenith, LiquidThread i departamentu Data Science Publicis Groupe. Model współpracy w ramach Publicis Groupe pozwolił uzyskać imponujące wyniki oraz tytuł najlepszej zintegrowanej kampanii na świecie – powiedział Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny agencji Performics.

Global Vanguard Awards to konkurs organizowany przez globalną sieć Performics. Nagradzane są w nim najlepsze kampanie reklamowe i projekty realizowane przez agencje Performics na całym świecie. Do najnowszej edycji Global Vanguard Award nadesłana została rekordowa liczba kampanii.

Sklep internetowy Frisco.pl w styczniu br, rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę swoich działań marketingowych, wybierając do współpracy agencje z Publicis Groupe, działające w oparciu o model Power of One. Publicis Groupe stworzyła dla Frisco.pl wewnętrzną platformę współpracy, łączącą wszystkie kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych klienta kompetencje takie jak strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów, analityka biznesowa, performance marketing, digital, marketing automation, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie sprzedaży.

 

Comments

comments

278
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...