Agencja Performics i W.KRUK zdobyły nagrody w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej.
Agencja Performics wspólnie z firmą W.KRUK zdobyły nagrody The Most Effective Sales Campaign oraz Grand Prix Performance Marketing Diamonds 2018 w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej.
Performics i W.KRUK zdobyły statuetkę w kategorii Najlepsza Kampania Sprzedażowa (The Most Effective Sales Campaign) za kampanię e-commerce wkruk.pl oraz Grand Prix, przyznawaną kampanii najlepiej ocenionej spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu.
– Współpraca z Performics obejmuje bieżące kampanie performance oraz kampanie marketingowe. Ciągła, wieloletnia już współpraca nauczyła nas w jaki sposób prowadzić wspólną komunikację. Jak wyznaczać i realizować najbardziej ambitne cele oraz dlaczego współpraca, a właściwie partnerstwo i zaufanie pomiędzy klientem, a agencją jest ważne. Performics jest dla nas wsparciem, z którym każda kampania jest możliwa, a każdy cel jest do osiągnięcia – powiedział Bartłomiej Twardosz, E-commerce Manager w W.KRUK.
Celem nagrodzonej w konkursie kampanii było zwiększenie sprzedaży w kanale online W.KRUK, w szczególności w grupie wiekowej 18-34. Strategia zakładała zachęcenie tej grupy do częstszych zakupów produktów jubilerskich w e-sklepie W.KRUK. Performics zaproponował kampanię łączącą tradycyjne obszary marketingu efektywnościowego: search, social, content performance, retargeting, marketing automation, display i cashback z działaniami ukierunkowanymi na pozyskanie nowych klientek oraz influencer marketing. Efekty kampanii znacznie przekroczyły zakładane cele sprzedażowe, a W.KRUK zdecydował o kontynuowaniu trwającej już 3 lata współpracy z agencją Performics.