PepsiCo zwycięzcą Badania satysfakcji współpracy według sieci handlowych w Polsce

Informacja Prasowa - 18.12.2017
40

PepsiCo zwycięzcą Badania satysfakcji współpracy według sieci handlowych w Polsce

Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 roku, dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych

Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.

 „Niezmiernie cieszymy się, że drugi rok z rzędu sieci handlowe doceniły współpracę z PepsiCo. Jesteśmy dumni z uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2017, zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych w Polsce. Serdecznie dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną współpracę. Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo i naszych działań trade marketingowych do ich potrzeb oraz zapewniając wysoką jakość naszej obsługi”– powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.

W badaniu FMCG, Core Benchmark Set,  PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę m.in. pod względem optymalizacji oferty produktowej pod kątem danej kategorii, dostosowywania działań trade marketingowych i promocyjnych do potrzeb sieci handlowych, wysokiej jakości  i sprawnej obsługi codziennych zamówień oraz wsparcia akcji specjalnych, a także jasnego komunikowania swojej strategii biznesowej.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...