„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
„People first. Not cookies” – Grupa Wyborcza z nowym hasłem podkreślającym najważniejszy atut jej oferty dla reklamodawców
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło – „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na zapewnieniu działań opartych o bazę własnych danych o użytkownikach.
„People first. Not cookies” to odpowiedź Grupy Wyborcza na zapowiadane na 2022 rok wyłączenie 3rd party cookies, czyli tzw. ciasteczek partnerów zewnętrznych. Serwisy grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz), wyprzedzając zmiany w polityce 3rd party cookies, od lat tworzą rozwiązania skoncentrowane na komforcie i zaspokajaniu potrzeb swoich odbiorców. Skuteczność polityki user-friendly potwierdzają wyniki – serwisy grupy Wyborcza.pl w ciągu miesiąca odwiedza 10 mln RU*, a blisko 700 tysięcy osób subskrybuje newslettery redakcyjne. Wyborcza.pl jest też prekursorem i liderem w obszarze subskrypcyjnym, co potwierdza liczba 260 tysięcy subskrypcji cyfrowych na koniec 2020 roku.
„People first. Not cookies” to gwarancja efektywnych kampanii reklamowych skierowanych do prawdziwych osób – użytkowników i prenumeratorów Wyborcza.pl, a nie do botów, generujących sztuczne zasięgi. Nowe hasło to motto skutecznych kampanii Grupy Wyborcza.
Kampanie bazujące na wiedzy o użytkownikach wpisują się także w realizowaną przez Grupę Wyborcza strategię Brand Safety. Dzięki wdrożeniu autorskich rozwiązań Content Categories, Sensitive Subjects i Audience Segment >> klienci reklamowi mają pewność, że ich reklama znajdzie się we właściwym kontekście i bezpiecznym otoczeniu contentowym oraz trafi do odpowiedniej grupy użytkowników zainteresowanych przekazem reklamowym.
– Siłą marki Wyborcza są jej czytelnicy i prenumeratorzy oraz ich zaangażowanie – tym samym gwarantujemy reklamodawcom komunikację z rzeczywistymi konsumentami dysponującymi siłą nabywczą. Naszym partnerom reklamowym oferujemy też bezpieczeństwo marki i wysokie viewability, które zapewnia przejrzysta i minimalistyczna siatka reklamowa – mówi Joanna Kwas, dyrektor sprzedaży Grupy Wyborcza. – “People first. Not cookies” to nasza obietnica złożona klientom, którzy mają pewność, że wybierając serwisy Grupy Wyborcza do swoich kampanii, będą docierać ze swoimi przekazami do prawdziwych, zaangażowanych osób – nie ciasteczek, nie botów – dodaje.
W myśli idei „People first. Not cookies” oferta marki Wyborcza to także najwyższej jakości autorskie materiały redakcyjne przygotowywane przez ponad 400 dziennikarzy. Jakościowe treści i narzędzia wykorzystane w kampaniach reklamowych w serwisach grupy Wyborcza.pl tworzą spójny ekosystem, który wspiera zaangażowanie odbiorców w treści zarówno redakcyjne, jak i reklamowe.
Nowa identyfikacja wizualna została opracowana przez zespół Grupy Wyborcza.