Penelopa Cruz, twardzi faceci i Karmi

Informacja Prasowa - 31.05.2017
196

Spot z "KARMI" z udziałem Penelopy Cruz i Jana Wieczorkowskiego

1 czerwca marka Karmi rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Ma ona podkreślić, że bezalkoholowe piwo Karmi jest nie tylko dla kobiet. Spot z udziałem Penelopy Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonuje, że Karmi to piwo także dla prawdziwych mężczyzn.

Nowy spot reklamowy, w którym występuje gwiazda światowego kina Penelopa Cruz oraz polski aktor Jan Wieczorkowski przekonuje, że Karmi to bezalkoholowe piwo dla każdego, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, tych którzy kochają spokój i tych, którzy lubią mocne wrażenia. Karmi „nie jest takie słodkie, jak myślisz” mówi w spocie Penelopa Cruz.

– Bo Karmi nie jest takie słodkie, jak się wydaje – mówi Aleksandra Niemczyk, menedżer marki. Delikatna nuta słodyczy harmonijnie łączy się w nim
z lekką piwną goryczką. Ten nietypowy smak uzyskuje się warząc Karmi tradycyjną metodą i stosując piwowarskie składniki – chmiel i kilka rodzajów słodów: pilzneński, monachijski, karmelowy i palony. To sprawia, że Karmi jest nie za słodkie i nie za gorzkie.

Nowy spot będzie emitowany od 1 czerwca w głównych kanałach TV ogólnopolskich i tematycznych. Za jego kreację odpowiada agencja Red8Digital, zaś produkcję – Propeller Film. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie aktywacja w mediach społecznościowych oraz wsparcie na poziomie sklepów. Zakup mediów powierzono PHD Media Direction. Poniżej link do spotu TV 45’:

 

Częścią działań wizerunkowych w ramach odświeżenia marki są również nowe opakowania wprowadzone na rynek pod koniec maja. Uproszczona grafika etykiet z symbolem kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu podoba się zarówno paniom jak i panom. Nowe etykiety zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Comments

comments

196
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...