Pekao Direct zdobywcą brązowego medalu w konkursie ICXA’21

Informacja Prasowa - 03.12.2021
38

Pekao Direct zdobywcą brązowego medalu w konkursie ICXA'21

Pekao Direct zdobywcą brązowego medalu w konkursie ICXA’21

Pekao Direct, debiutując w konkursie International Customer Experience Awards 2021, zdobyło brązowy medal w kategorii “Employee Experience in the Crisis”. Jurorzy docenili sposób, w jaki spółka reagowała na dynamicznie zmieniającą się sytuację pandemiczną.

International Customer Experience Awards (ICXA) jest jednym z najważniejszych konkursów promujących firmy i organizacje, które w swoich działaniach dążą do zapewnienia klientom najwyższej jakości obsługi. W jego tegorocznej edycji wzięło udział 120 firm i organizacji z 50 krajów. Jurorzy oceniali 300 inicjatyw w 15 kategoriach.

O nagrody rywalizowały tak znaczące globalne marki jak m.in. IBM, Samsung, PZU czy Shell, wśród których znalazło się również Pekao Direct. Spółka rywalizowała z sukcesem
z konkurentami z całego świata w kategorii „Employee Experience in the Crisis”, w której zdobyła brązowy medal.

Jurorzy konkursu docenili całokształt działań, które Pekao Direct wdrożyło w odpowiedzi na pandemię Covid-19. Mowa tu m.in. o błyskawicznie wprowadzonej pracy zdalnej, która zapewniła firmie ciągłość działania, a klientom nieprzerwany kontakt z bankiem. Zdaniem jurorów szczególnie warte podkreślenia było mocne skupienie organizacji na pracownikach
i zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa oraz  stabilności w niepewnych czasach.

Michał Grodzki, Prezes Zarządu Pekao Direct, komentując otrzymaną nagrodę, powiedział:
– To wielki zaszczyt być docenionym i móc stanąć w szeregu nagrodzonych – liderów
w budowaniu doświadczeń pracowników i klientów. To wyraźny sygnał, że jako organizacja, zdaliśmy egzamin w tak trudnym, pandemicznym czasie.

– Dojrzała organizacja jest gotowa stawić czoła każdemu wyzwaniu, jednocześnie zapewniając klientom doskonały user experience. Suma zaangażowania pracowników oraz rozwiązań, jakie wdrożyliśmy w związku z pojawieniem się Covid-19, pozwoliły nam zaoferować klientom i pracownikom najlepsze doświadczenia. Cieszę się, że zostało to docenione także przez jury konkursu International Customer Experience Awards 2021 – podkreśla Leszek Skiba, Prezes Zarządu Pekao S.A.

Comments

comments

38
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...