Peel The Beat! Na koncerty największych gwiazd światowej sceny muzycznej zapraszają Hand Made i William Peel

Informacja Prasowa - 26.02.2018
174

Peel The Beat! Na koncerty największych gwiazd światowej sceny muzycznej zapraszają Hand Made i William Peel

Marka Scotch whisky William Peel powierzyła stworzenie i prowadzenie działań komunikacyjnych w ramach kampanii Peel The Beat agencji Hand Made.

To już kolejny raz, kiedy Hand Made prowadzi działania komunikacyjne marki. Powodzenie akcji promocyjnej w ramach ubiegłorocznego Czad Festivalu zaowocowało dużym zleceniem w tym roku. Agencja odpowiada za stworzenie i wdrożenie konkursowego landing page (http://peelthebeat.pl) – miejsca, gdzie użytkownicy, dzięki udziałowi w konkursach, mogą wygrać bilety na koncerty największych i najbardziej rozpoznawalnych światowych gwiazd, w tym: m.in. zespołu Metallica, Pearl Jam, Iron Maiden czy Lennego Kravitza.
Hand Made odpowiada również za stworzenie i prowadzenie działań komunikacyjnych na FB marki.  W czasie trwania kampanii planowane jest wykorzystanie wielu niestandardowych rozwiązań.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made, ponieważ jesteśmy zadowoleni z dotychczasowego profesjonalnego, terminowego i pro aktywnego działania. Agencja ma świeże podejście i nietuzinkowe pomysły, które z powodzeniem realizuje angażując społeczność marki – MACIEJ SZYDŁOWSKI, SENIOR BRAND MANAGER W FIRMIE MBWS

Kampania Peel The Beat wystartowała z początkiem stycznia 2018 r. a realizacja działań komunikacyjnych planowana jest na cały rok, który będzie obfitował w wiele muzycznych wydarzeń.

Marie Brizard Wine & Spirits (MBWS) to producent szerokiej gamy alkoholi mocnych i win, działający przede wszystkim w Europie i Stanach Zjednoczonych w oparciu o silne spółki lokalne. W portfolio grupy znajdują się takie wiodące marki alkoholi jak m.in.: whisky William Peel, wódki Sobieski oraz Krupnik wraz z ich licznymi wariantami likierów smakowych, wina smakowe Fruits & Wine oraz likiery Finezja czy Marie Brizard.

Hand Made to agencja reklamowa full service. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji, przez internet, w tym social media, po eventy, PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017 przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...