PAYBACK w sieci Kaufland – jak w pełni czerpać korzyści z Programu

Informacja Prasowa - 26.04.2018
178

PAYBACK w sieci Kaufland – jak w pełni czerpać korzyści z Programu

Od dzisiaj klienci marketów Kaufland mogą zbierać punkty PAYBACK we wszystkich placówkach sieci w Polsce i wykorzystywać je do realizacji zakupów, zarówno w sklepach Kaufland, jak i u innych partnerów Programu. Punkty można też wymieniać na nagrody od PAYBACK. Dodatkowo, uczestnicy Programu mają dostęp do specjalnych promocji i kuponów, które pozwalają na szybsze zbieranie punktów, a także do zniżek na wybrane produkty i usługi.

Jak dołączyć do Programu PAYBACK?

Aby dołączyć do Programu PAYBACK w sklepach Kaufland, wystarczy wziąć od kasjera ulotkę z kartą, wypełnić zawarty w niej formularz rejestracyjny i wrzucić go do znajdującej się w sklepie urny PAYBACK. Zarejestrować można się także online za pośrednictwem strony PAYBACK.pl. Należy pamiętać, że tylko zarejestrowani uczestnicy Programu mają możliwość odbierania nagród, dostęp do historii konta PAYBACK oraz innych funkcjonalności na stronie PAYBACK.pl i w aplikacji mobilnej. Rejestracja zapewnia także bezpieczeństwo w przypadku utraty karty – nie tracimy wówczas posiadanych na koncie punktów. Aby pozyskać punkty PAYBACK, wystarczy okazać swoją kartę kasjerowi podczas płatności za zakupy.

Od 26 kwietnia br. we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce będą działały stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować kartę PAYBACK, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. Uzyskają tam również wszelkie informacje na temat mechanizmu działania Programu.

Wygodniej z aplikacją mobilną

Po zarejestrowaniu karty użytkownik nie musi zabierać jej ze sobą na każde zakupy. Wystarczy, że ma w telefonie zainstalowaną aplikację PAYBACK. Użytkownik dowiaduje się z niej o aktualnościach i okazjach, jakie przygotowali partnerzy PAYBACK oraz gdzie znajdują się najbliższe sklepy, w których można zbierać punkty. Może też na bieżąco sprawdzać stan swojego konta punktowego oraz historię dokonanych transakcji, jak również za jej pomocą wymieniać punkty na rabaty na kolejne zakupy. W aplikacji można sprawdzić numer swojej karty, a także zaktualizować swoje dane osobowe. Aby aktywować aplikację wystarczy wejść na m.PAYBACK.pl lub do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie, gdzie można pobrać ją za darmo. Aplikacja PAYBACK jest dostępna na platformy iOS i Android.

Punkty podstawowe i specjalne promocje

W ramach standardowego przelicznika za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland można otrzymać 1 punkt PAYBACK. Ponadto, już na start firmy przygotowały dla uczestników Programu liczne promocje. Obecni użytkownicy otrzymają 200 punktów promocyjnych za pierwszą transakcję, a nowi – 200 punktów za transakcję i rejestrację. Punkty promocyjne mogą zdobyć też wszyscy, którzy zdecydują się wykorzystać punkty PAYBACK do realizacji zakupów w sklepach Kaufland – za każde wydane 1000 punktów PAYBACK otrzymają 200. Dodatkowe punkty będzie można dostać również za zakup wybranych, specjalnie oznaczonych produktów – informacje na ten temat będą zamieszczane w sklepach i gazetce Kaufland.

Klienci marketów Kaufland mogą też wymieniać punkty na vouchery u partnerów Programu. Są one dostępne w sekcji nagród po zalogowaniu się na swoje konto przez PAYBACK.pl lub aplikację. Wybrany voucher zostaje wysłany na podany adres e-mail.

Kupony na kolejne zakupy

Uczestnicy Programu PAYBACK mogą dodatkowo otrzymywać kupony na zakupy, dzięki którym zyskają jeszcze więcej punktów. Kupony przekazywane są po zakończeniu transakcji przy kasie, w formie wydruku z paragonem. Można też korzystać z eKuponów – należy je aktywować przed dokonaniem płatności za zakupy, logując się na swoje konto na PAYBACK.pl lub w aplikacji PAYBACK. To bardzo wygodne, ponieważ taki elektroniczny kupon można aktywować stojąc w kolejce do kasy.

Wszystkie punkty PAYBACK można wymieniać u dowolnego partnera, który to umożliwia, tak jak i wszystkie punkty można wymieniać na dowolne nagrody na PAYBACK.pl.

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...