PayBack rozpoczyna swoją urodzinową kampanię

Informacja Prasowa - 30.07.2019
203

PayBack rozpoczyna swoją urodzinową kampanię

PAYBACK startuje ze swoim urodzinowym spotem emitowanym w sieci kin Multikino w całym kraju. Z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku, multipartnerski Program Bonusowy chce zachęcić wszystkich uczestników do korzystania z aplikacji mobilnej, która umożliwia jeszcze szybsze zbieranie punktów PAYBACK.

-PAYBACK już od 10 lat nagradza konsumentów, by czerpali dodatkową radość z robienia zakupów. Z okazji urodzin chcemy zachęcić do pobierania i korzystania z naszej aplikacji mobilnej, która pozwala na jeszcze szybsze zbieranie punktów PAYBACK i wymienianie ich na liczne nagrody. Do tej pory do naszych użytkowników trafiło ich już 16 milionów! Zdecydowanym atutem aplikacji jest oczywiście fakt, że telefon mamy zawsze przy sobie, co ułatwia zbieranie punktów i korzystanie z kuponów w dowolnym momencie. Tym bardziej, że nasze rozwiązanie jest naprawdę bardzo intuicyjne – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Marketing Director w PAYBACK Polska.

Urodzinowy spot wyświetlany będzie w Multikinach przed wszystkimi seansami oraz na cyfrowych plakatach. O swojej kampanii oraz aplikacji mobilnej, PAYBACK informować będzie również na kanałach własnych takich jak: Facebook, strona PAYBACK.pl, w mailingu do uczestników Programu oraz poprzez SMS-y. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Multikino jest partnerem Programu PAYBACK od 2011 roku. Za każde 2 zł wydane w Multikinie uczestnicy Programu otrzymują 1 pkt PAYBACK, a zebrane punkty mogą wymieniać na bilety oraz zestawy barowe.

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...