Paweł Żukowski w Indpendent Digital

Informacja Prasowa - 30.06.2021
58

Paweł Żukowski w Indpendent Digital

Paweł Żukowski w Indpendent Digital

Do zespołu Independent Digital dołączył Paweł Żukowski, który objął stanowisko Deputy of International Head of Content. Paweł zajmie się pozyskiwaniem klientów w Polsce i za granicą.

Paweł Żukowski ma bardzo bogate doświadczenie w branży turystycznej i eventowej. Przez prawie 30 lat prowadził własne biuro podróży Paul AND, obsługiwał rynek wyjazdów firmowych, zrealizował ponad 500 imprez w 60 krajach. Pracował również w Triadzie, gdzie odpowiadał za rynek francuski oraz w New Poland jako specjalista MICE, był nawet szefem cukierni w Hotel Mont Blanc, Megève we Francji, a także asystentem księgowego w Fariyas Holiday Resort w Indiach.

Od zawsze związany z muzyką. Założył studio Muzilla, gdzie grał z Pedrem (współwłaścicielem Prosto) w Funkastik Crew & Funky Family, był menadżerem Kapeli Czerniakowskiej, współtworzy PiP Music Party (muzyczne imieniny Piotrów i Pawłów), imprezę non profit – artyści dla artystów. Gra na gitarze w punkowym zespole Panzer Service, w funkowym Funkcja Rytmu i na basie w bluesowym Mulasa Boys.

Do jego sukcesów zaliczyć należy organizację oficjalnej wizyty J.W. Księcia Belgii Filipa z Misją Ekonomiczną, imprezy integracyjne na poligonach wojskowych, liczne koncerty w bardzo różnych zaskakujących okolicznościach, wyprawy na Spitsbergen, Alaskę, Syberię oraz najbardziej oddaloną od lądu zaludnioną wyspę świata – Tristan da Cunha.

Independent Digital to największy polski dystrybutor cyfrowy. Dostarcza muzykę niezależnych artystów i wytwórni do najważniejszych serwisów streamingowych w Polsce i na świecie. Współpracuje między innymi z: Spotify, Apple Music, YouTube, Tidal, Amazon, Deezer, TikTok, Facebook, SoundCloud, Pandora, Napster, Tencent, Yandex, Anghami, Claro Musica, Line Music, MelON, Naver i Genie.

Independent Digital jest pierwszym dystrybutorem w Europie Środkowej rekomendowanym przez Spotify. We współpracy między innymi z Uniwersytetem Westminsterskim prowadzi międzynarodowy projekt edukacyjny dla branży muzycznej, którego celem jest zwiększenie konkurencyjności europejskich wytwórni i artystów w serwisach streamingowych. Firma powstała w 2002 roku w Warszawie, gdzie mieści się jej główna siedziba. Pozostałe biura są w Berlinie i Paryżu.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...