Paweł Adamczyk dołącza do Zenith

Informacja Prasowa - 12.02.2021
18

Paweł Adamczyk dołącza do Zenith

Paweł Adamczyk dołącza do Zenith

Paweł Adamczyk obejmuje stanowisko Communications & Business Director w Zenith Polska. Zarządzać będzie zespołami odpowiedzialnymi za strategię, planowanie i zakup mediów na rzecz Klientów: Wedel, Sephora oraz Disney.

Paweł Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom, gdzie przez niemal 9 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz klientów Procter&Gamble w kategoriach Oral Care, Feminine Care, Home Care, Baby Care, Hair Care na 10 rynkach Europy Środkowej. W jego portfolio znajdują się m.in. kampanie dla: Pampers, Oral B, Always, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Naturella, Tampax, Max Factor, Braun a także perfumerii Douglas.

Adamczyk specjalizuje się we współpracy z klientami scenatralizowanymi, wdrażaniu rozwiązań komunikacyjnych opartych o planowanie ekonometryczne, jak również w tworzeniu strategii komunikacji marek wykorzystujących dane.

Na swoim koncie posiada nagrody i wyróżnienia w konkursach tj.: Festival of Media Europe, Effie, Innovation Awards oraz Polish eSport Awards.

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...