
Partner of Promotion zwycięzcą przetargu Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Informacja Prasowa - 29.07.2019
string(98) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/07/share-1024x500.png');"
string(72) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/07/share-1024x500.png"
Partner of Promotion zwycięzcą przetargu Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Agencja Partner of Promotion zajmie się obsługą z zakresu public relations i social media Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku.
Działania PR obejmą między innymi organizację eventu Wielkie Sprzątanie, pikników rodzinnych, konkursu upcyklingowego, programu Planeta Odzysku 2.0 oraz prowadzenie biura prasowego spółki. Współpraca obejmuje również wsparcie komunikacji wewnętrznej oraz doradztwo na poziomie operacyjnym i strategicznym.
Gdańsk jest szóstym polskim miastem, w którym Partner of Promotion zajmie się obsługą zakładu utylizacyjnego. W gronie klientów agencji znajdują się dotychczas inwestycje znajdujące się w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie oraz Bydgoszczy.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
